Beatit, vot sjito nevajadzeja teikt, vietejie eksperti tagad teiks, ka tev neizdevusies dzive... nesaki vairs taa, nedo vinjiem eesmu laimitei... Biju Skaja, nopirku stevijas tabletites, tagad dzeru saldu kapiju), bet vispar nopirku tapec, ka bij kauns ar tuksjam rokam lauka iet-lepni uzmetu kasierei-kjipa, tiesji sjitas mekleju, viss parejais man ir, cenas tur zjilbinosjas, pat musu produktiem, ko citur uz pusi letak var dabuut...
Anks, kad izdarisi secinajumus-kura firma labaka, tad zinjo!
0
0