Ielogoties
Reklāma

Kā padarīt dienu jautrāku, ja piezvana kārtējais pārdevējs pa telefonu... / 40

04/11/2017 12:36 | Diskusija lasīta 5799 reizes
1. Ja tev vēlas piedāvāt bankas kredītu, saki, ka nupat esi iesniedzis dokumentus bankrota uzsākšanai un kāda naudas summiņa tieši šobrīd lieliski noderētu. Pajautā: „Cik ilgu laiku es varēšu naudu paturēt? Vai tā man kādreiz būs jāatdod, jeb varēs kā ar pārējiem aizņēmumiem, kurus es ņēmu pirms bankrota?"

2. Ja tev pajautā: „Kā jums sokas?", saki: „Kāpēc jūs to vēlaties zināt?". Vai ari: „Es tiešām priecājos, ka jūs pajautājāt, jo mūsdienās cilvēki ir tik egoistiski un nevienam neinteresē kā otram iet... pirms mēneša man diagnosticēja kuņģa čūlu un jau trešo gadu es cīnos ar ūdeni ceļgalā, bet vakar man nomira suns... " Kad pārdevējs mēģinās atgriezties pie pārdošanas, nelaid viņu pie vārda un turpini stāstīt par savām problēmām.

3. Ja zvanītājs saka, ka ir Jānis Bērziņš no uzņēmuma „XYZ", palūdz viņam atkārtot savu vārdu. Tad palūdz lai lēnāk nosauc uzņēmuma nosaukumu un kā tas pareizi rakstās. Pajautā, kur atrodas uzņēmums, cik sen viņš tajā jau strādā... Turpini uzdot personīgus jautājumus tik ilgi, cik tas ir nepieciešams.

4. Šī metode ir piemērota, ja tu esi vīrietis. Pārdevējs pa telefonu: „Labdien, jums zvana Līga Bērziņa no uzņēmuma „XYZ"... Tu: „Uzgaidiet mirklīti". (dažu sekunžu pauze un turpini aizsmakušā balsī) „Labi, tagad varam turpināt. Kas tev šobrīd ir mugurā?".

5. Skaļā balsī iesaucies: „Līga! Vai tiešām tā esi tu?! Es nespēju noticēt. Kā tev visu šo laiku ir klājies?" Tas Līgai radīs kādu pārdomu mirkli, kurš izraus viņu no ikdienas rutīnas, mēģinot atcerēties, no kurienes viņa tevi varētu pazīt.

6. Uz katru apgalvojumu, vai jautājumu, ko saka pārdevējs, saki „nē". Atkāto šo vārdu dažādās intonācijās un centies pielāgoties pārdevēja runas ritmam. Mēģini tikai ar šo vienu vārdu panākt, lai pārdevējs pēc iespējas ilgāk nenoliek klausulīti. 5 minūtes jau ir ļoti labs rādītājs, bet tu vari vairāk.

7. Ja pārdevējs piedāvā mobilā telefona plānu, kas paredz bezmaksas zvanus draugiem un ģimenei, aizkapa balsī atbildi: „Man vairs nav neviena drauga... Vai tu, lūdzu, nevēlētos būt mans draugs?... "

8. Ja pārdevējs piedāvā paklāju tīrīšanas pakalpojumus: „Jūs variet no paklāja iztīrīt asinis? Un kazas asinis vai cilvēka? Vai vistas asinis arī?"

9. Ļauj pārdevējam norunāt visu savu runājamo, ik pa brīdim tikai iestarpinot dažādus sajūsmas apliecinājumus „Ooo, lieliski, tas gan ir labi... " Kad pārdevēja jautās, vai tu vēlies iegādāties piedāvāto preci, pajautā, vai viņa piekritīs tevi apprecēt. Uz zvanītājas izbrīnu atbildi, ka tu nevari ar pilnīgi svešiem cilvēkiem ielaisties darījumos.

10. Saki, ka uz pus slodzi strādā tajā pašā uzņēmumā, no kura zvana pārdevējs. Pārdevējs: „Mani sauc Jānis Bērziņš, es zvanu no Kociņi Internešional.". Tu: „Kociņi Internešional! Es arī strādāju tajā uzņēmumā! No kurienes tu zvani?" Pārdevējs: „No Rīgas." Tu: „Ak Rīgas birojs. Kā jums tur labi klājas? Kāds laiks Rīgā? Tiešām žēl, ka uzņēmumā ir noteikti ierobežojumi darbiniekiem, kas neļauj izmantot uzņēmuma speciālos piedāvājumus. Tad jau tiksimies sapulcē!".

11. Pasaki, ka šobrīd esi aizņemts un lai viņš atstāj tev savu telefona numuru – kad atbrīvosies, atzvanīsi. Pārdevēji pa telefonu visbiežāk zvana no zvanu centriem un numuru nevar iedot. Ja viņš atsaka, palūdz, lai iedod mājas telefonu – tu piezvanīsi vakarā. Kad viņš atbildēs, ka nevēlās dot mājas telefonu un lai tu viņam zvanītu vakarā, atbildi: „Nu tad beidzot! Beidzot tu saprati, kā jūtos es."
P.S.
Šos padomus atradu i-netā, bet ko Jūs atbildat agresīvās pārdošanas operatoram?
Atbildes (50)
12 3

Tēmas: 4
Ziņas: 38147

24/11/2017 13:18
tur zvanus tiešām ieraksta..un pēc tam analizē, ..kā ir atbildēts... un uzstādījums-pārdot par katru cenu..tie cilvēki, kas zvana tiešām nav vainīgi..., un tur kadri mainās pietiekoši bieži, jo ne katrs tādu var izturēt..., it sevišķi, ja pretī trāpās tādas tantes kā Frīna..
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 23434

24/11/2017 13:20
Jā, sol, es savulaik pēc dekrēta, 3 mēnešus izturēju, zinu kas tas ir.
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 17904

24/11/2017 13:22
Rit, man nesen bija tā, ka es pieklājīgi pasaku, paldies par zvanu, bet mani konkrētais piedāvājums neinteresē, nolieku klausuli, bet man zvana atkal un atkal un atkal. Nu pacēlu trubu otrreiz, un puisis man saka, saruna pārtrūka, tātad... un turpina savu sakāmo. Es sagaidu pauzi runas plūdos un atkārtoti saku, ka paldies, tomēr neinteresē, uz ko man atbild, bet jūs vispirms noklausieties līdz galam. Es nosmējos, ka viņš man neatstāj izvēli, atvienojos un numuru nobloķēju. (Laikam dikti rupji no manas puses tas bija  )
0 0

Tēmas: 4
Ziņas: 38147

24/11/2017 13:23
Lare, es arī zinu, arī ir mēģināts..es izturēju precīzi vienu dienu:)))
0 0
24/11/2017 13:34
Frīn, kur Tu tos zvanītājus tik dažādus un tādā vairumā dabū?   Man kaut kā arī parasti pietiek ar pieklājīgu "paldies, neinteresē" un ar to lieta beidzas. Laikam man laimējies, ka neviens otru reizi neuzbāžas 
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 17904

24/11/2017 13:52
Lia, pati brīnos, laikam slēptais talants.   Nesen pat. Zvana un piedāvā veikt pakešu logu diagnostiku. Godīgi atbildu, ka nav man dzīvoklī tādu logu, tāpēc piedāvājumu izmantot nevaru. Ikurāt pēc 3 dienām zvana atkal tā pati balss, tas pats piedāvājums. Mēle niez, bet savaldos un atkal paskaidroju, ka nav pakešu logu. Ko domā, vēl pēc kādām 3-4 dienām zvana trešo reizi.  Tad gan stingri pateicu, lai beidzot atzīmē, ka šim tel. Nr. tādus piedāvājumus vairāk neizteikt, jo nav pakešu logu, un neplānojas tādus likt.
Un jā, diskutētāji, uzskatu, ka tie, kuriem zvana arī nav vainīgi ne pie uzstādījuma-pārdot par katru cenu, ne pie tā, ka kāds  to grib par varas makti izpildīt.
0 0
24/11/2017 15:02
Vienu brīdi dzirdēju, ka pēc likuma telefonu "uzbāšanās" esot aizliegta. Bet laikam tikai baumas... Viss turpinās.
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 8436

24/11/2017 15:36
Rit, no papīra nelasa, bet no datora ekrāna:) Sarunas ieraksta, par katru neadekvātu runāšanu no algas nost vai arī prom.
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 17904

24/11/2017 15:37
Rit, tā sākumā varēja saprast, bet izrādās, ka aizliedz negodīgu konkurenci, tobiš tekstus, kas "noliek" esošo pakalpojumu sniedzēju, jo zvanītājam esot labāks piedāvājums, labāka kvalitāte utt. Tāpēc tagad viņi savu runu iesāk savādāk, bet doma jau no tā nemainās. Un jā, nezinu kā citiem, bet man liekas ļoti negodīgi, ka visi tie zvanītāji bieži vien apčakarē ļoti cienījama vecuma cilvēkus piedabūjot viņus iegādāties visādus sū... par neknapām naudiņām.
0 0

Tēmas: 47
Ziņas: 11732

26/08/2018 00:44
1. Ja tev vēlas piedāvāt bankas kredītu, saki, ka nupat esi iesniedzis dokumentus bankrota uzsākšanai un kāda naudas summiņa tieši šobrīd lieliski noderētu. Pajautā: „Cik ilgu laiku es varēšu naudu paturēt? Vai tā man kādreiz būs jāatdod, jeb varēs kā ar pārējiem aizņēmumiem, kurus es ņēmu pirms bankrota?"
=================================================================
Savulaik tīri viegli tiku no šamajiem vaļā vienkārši...
Nezinu, kā tagad, bet treknajos gados bankas prasīja naudu "par pieteikuma izskatīšanu". Pat esmu dzirdējis, ka ap Ls. 500! A ko, es sliktāks? Kā atbilde, jautāju, kam nosūtīt izrakstītu rēķinu "par izskatīšanu" ... nu, 500 es neprasu, bet 400 derētu gan ... Apbrīnojami ātri atšuvās.
0 0
12 3
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas