Ielogoties

Kā padarīt dienu jautrāku, ja piezvana kārtējais pārdevējs pa telefonu...

04/11/2017 12:36 | Diskusija lasīta 5794 reizes
1. Ja tev vēlas piedāvāt bankas kredītu, saki, ka nupat esi iesniedzis dokumentus bankrota uzsākšanai un kāda naudas summiņa tieši šobrīd lieliski noderētu. Pajautā: „Cik ilgu laiku es varēšu naudu paturēt? Vai tā man kādreiz būs jāatdod, jeb varēs kā ar pārējiem aizņēmumiem, kurus es ņēmu pirms bankrota?"

2. Ja tev pajautā: „Kā jums sokas?", saki: „Kāpēc jūs to vēlaties zināt?". Vai ari: „Es tiešām priecājos, ka jūs pajautājāt, jo mūsdienās cilvēki ir tik egoistiski un nevienam neinteresē kā otram iet... pirms mēneša man diagnosticēja kuņģa čūlu un jau trešo gadu es cīnos ar ūdeni ceļgalā, bet vakar man nomira suns... " Kad pārdevējs mēģinās atgriezties pie pārdošanas, nelaid viņu pie vārda un turpini stāstīt par savām problēmām.

3. Ja zvanītājs saka, ka ir Jānis Bērziņš no uzņēmuma „XYZ", palūdz viņam atkārtot savu vārdu. Tad palūdz lai lēnāk nosauc uzņēmuma nosaukumu un kā tas pareizi rakstās. Pajautā, kur atrodas uzņēmums, cik sen viņš tajā jau strādā... Turpini uzdot personīgus jautājumus tik ilgi, cik tas ir nepieciešams.

4. Šī metode ir piemērota, ja tu esi vīrietis. Pārdevējs pa telefonu: „Labdien, jums zvana Līga Bērziņa no uzņēmuma „XYZ"... Tu: „Uzgaidiet mirklīti". (dažu sekunžu pauze un turpini aizsmakušā balsī) „Labi, tagad varam turpināt. Kas tev šobrīd ir mugurā?".

5. Skaļā balsī iesaucies: „Līga! Vai tiešām tā esi tu?! Es nespēju noticēt. Kā tev visu šo laiku ir klājies?" Tas Līgai radīs kādu pārdomu mirkli, kurš izraus viņu no ikdienas rutīnas, mēģinot atcerēties, no kurienes viņa tevi varētu pazīt.

6. Uz katru apgalvojumu, vai jautājumu, ko saka pārdevējs, saki „nē". Atkāto šo vārdu dažādās intonācijās un centies pielāgoties pārdevēja runas ritmam. Mēģini tikai ar šo vienu vārdu panākt, lai pārdevējs pēc iespējas ilgāk nenoliek klausulīti. 5 minūtes jau ir ļoti labs rādītājs, bet tu vari vairāk.

7. Ja pārdevējs piedāvā mobilā telefona plānu, kas paredz bezmaksas zvanus draugiem un ģimenei, aizkapa balsī atbildi: „Man vairs nav neviena drauga... Vai tu, lūdzu, nevēlētos būt mans draugs?... "

8. Ja pārdevējs piedāvā paklāju tīrīšanas pakalpojumus: „Jūs variet no paklāja iztīrīt asinis? Un kazas asinis vai cilvēka? Vai vistas asinis arī?"

9. Ļauj pārdevējam norunāt visu savu runājamo, ik pa brīdim tikai iestarpinot dažādus sajūsmas apliecinājumus „Ooo, lieliski, tas gan ir labi... " Kad pārdevēja jautās, vai tu vēlies iegādāties piedāvāto preci, pajautā, vai viņa piekritīs tevi apprecēt. Uz zvanītājas izbrīnu atbildi, ka tu nevari ar pilnīgi svešiem cilvēkiem ielaisties darījumos.

10. Saki, ka uz pus slodzi strādā tajā pašā uzņēmumā, no kura zvana pārdevējs. Pārdevējs: „Mani sauc Jānis Bērziņš, es zvanu no Kociņi Internešional.". Tu: „Kociņi Internešional! Es arī strādāju tajā uzņēmumā! No kurienes tu zvani?" Pārdevējs: „No Rīgas." Tu: „Ak Rīgas birojs. Kā jums tur labi klājas? Kāds laiks Rīgā? Tiešām žēl, ka uzņēmumā ir noteikti ierobežojumi darbiniekiem, kas neļauj izmantot uzņēmuma speciālos piedāvājumus. Tad jau tiksimies sapulcē!".

11. Pasaki, ka šobrīd esi aizņemts un lai viņš atstāj tev savu telefona numuru – kad atbrīvosies, atzvanīsi. Pārdevēji pa telefonu visbiežāk zvana no zvanu centriem un numuru nevar iedot. Ja viņš atsaka, palūdz, lai iedod mājas telefonu – tu piezvanīsi vakarā. Kad viņš atbildēs, ka nevēlās dot mājas telefonu un lai tu viņam zvanītu vakarā, atbildi: „Nu tad beidzot! Beidzot tu saprati, kā jūtos es."
P.S.
Šos padomus atradu i-netā, bet ko Jūs atbildat agresīvās pārdošanas operatoram?
Atbildes (50)
123
04/11/2017 12:41
Tik garus tekstus slinkums lasit, bet doma skaidra. Saprotu ari, ka jautribai. Reizem pate medzu pateikt, ka nav laika un, ja parjauta, kad bus saku nekad. Bet taja pat laika jasaprot, ka tur preti ir cilveks, kurs dara tikai savu darbu. Jo agresivak pardos, jo vairak sanems. Ari vins grib est..tapat ka mes ar savu darbu. Tapec ta baigi nirgaties... isti roka necelas.
0 0
04/11/2017 12:54
..a, man nezvana... tas ir slikti vai labi?
0 0
04/11/2017 12:59
Man no bankas vai teleoperatori pa retam zvana. Citi jau parasti apsēž, ja kaut kur kadreiz ko noperc. Visos tajos tv šõpos untml. Tadi man ar nezvana.
0 0
04/11/2017 13:02
Ar agresivitāti neesmu saskarusies, atvados un saku ka neinterē.
... arī par slinku, šito visu lasīt.
0 0

Tēmas: 11
Ziņas: 411

04/11/2017 13:12
Man gan regulāri zvana. Reiz manu Nr kolēģe bija putekļu sūcēju tirgotājiem iedevusi. Šie viņai pa velti bija mīkstās mēbeles iztīrījuši
0 0
04/11/2017 13:16
..jā, un tie tīrītāji ļoti cerēja, ka tas sūcējs ar tiks nopirkts...
ja zinu, ka nevajag, šitādās akcijās nepiedalos... žēl un kauns attiecībā uz tiem, kas šādi naudiņu pelna...
0 0
04/11/2017 13:18
Nu vismaz no kolēģes kadu labumu izsiti? Ja manu numuru kadam iedotu man nejautajot... spalvas putetu.
0 0
04/11/2017 13:19
Tads sūcejs, daudzus gadus atpakaļ, arī pie manis ir bijis.
0 0

Tēmas: 11
Ziņas: 411

04/11/2017 13:19
gaarsa112: viņa nenopirka, bet iedeva visus savus mob. tel. esošos kontaktus firmai "tālākam darbam"
0 0
04/11/2017 13:22
Tad jau nav runa par izplatitajiem. Bet neadekvatu kolēģi.
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 8436

04/11/2017 13:27
Man arī nekādas preces nekad nav piedāvātas. Vasarā piezvanīja par TET elektrību. Tur gan ieinteresējos, visu uzklausīju, teicu, ka padomāšu. Tad pēc mēneša zvanīja vēlreiz, a es ko- nebiju padomājusi:) Tad vienojāmies, ka zvanīs vēl pēc mēneša. Vispār ar to meiču( jo bija viena un tā pati) kļuvām tādas kā draudzenes:)
0 0

Tēmas: 11
Ziņas: 411

04/11/2017 13:28
Kamerona: Es ar kolēģi vēlāk aprunājos. Cilvēks svēti ticēja, ka izdarījusi man pakalpojumu
0 0
04/11/2017 13:48
vispār, ja ir varianti -un tādi ir daudz, tikai e-pasta adresi dodu, nekādus telefonus... tāpēc, laikam, liek mani mierā...
0 0
04/11/2017 16:39
man zvana diezgan bieži..jo esmu pirkusi gan dormeo matraci, gan segu..
ak ja matu taisnijamo ķemmi..un varbēt vēl kaut ko..
zvana dzimšanas dienās, vārda dienās, pirms visādiem svētkiem un šad tad arī tāpat vien
0 0
04/11/2017 16:41
ak ja viasats sazin cik reizes zvanīja jau tad kad biju šo klients, lai pieslēdzos..
0 0
04/11/2017 16:50
..man jau izklausās, ka tev šitas process patīk diezgan labi)))
0 0
04/11/2017 16:53
ir kad parunājos, bet ir kad nē..
un tas topshopis ir vienigais kas pēc tam zvanās gadiem ilgi..
citas neta bodes nē, tik šad tad atsūta sms..
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 12686

04/11/2017 16:56
jā, arī man ir zvanījuši, atbildu, ka pašreiz nevaru runāt, jo esmu darbā, lai zvana pēc darba un pēc tam uzlieku tam numuram bloķi...
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 17865

04/11/2017 20:47
Es parasti atbildu, ka savu sakāmo viņi var norunāt, bet vienalga neko neiegādāšos.
0 0

Tēmas: 8
Ziņas: 13337

05/11/2017 09:58
Es ar vińiem cenšos būt pieklājīga. Ja ir laiks un vieta, 60 sek paklausos, ja nav laiks, tad 30 sek pieklājīgi atsakos. Pēdējoreiz zvanīja Ergo ar klientu apkalpošanas kvalitātes aptauju- tas bija ilgāk. Bet nu daudzi jautājumi bija neapdomāti.
Piemēram pasaku, Ka ir tikai 3.pensiju plāns. Un pēc tam man jautā - Vai esiet apmierināta ar sniegto pakalpojumu - Ko Tur var atbildēt? Es taču šobrīd neko neiegūstu - Es tikai maksāju! Mułkjīgs jautājums. Bet nu tā arī pateicu.
0 0
123
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas