Ielogoties
Reklāma

Kā padarīt dienu jautrāku, ja piezvana kārtējais pārdevējs pa telefonu... / 20

04/11/2017 12:36 | Diskusija lasīta 5800 reizes
1. Ja tev vēlas piedāvāt bankas kredītu, saki, ka nupat esi iesniedzis dokumentus bankrota uzsākšanai un kāda naudas summiņa tieši šobrīd lieliski noderētu. Pajautā: „Cik ilgu laiku es varēšu naudu paturēt? Vai tā man kādreiz būs jāatdod, jeb varēs kā ar pārējiem aizņēmumiem, kurus es ņēmu pirms bankrota?"

2. Ja tev pajautā: „Kā jums sokas?", saki: „Kāpēc jūs to vēlaties zināt?". Vai ari: „Es tiešām priecājos, ka jūs pajautājāt, jo mūsdienās cilvēki ir tik egoistiski un nevienam neinteresē kā otram iet... pirms mēneša man diagnosticēja kuņģa čūlu un jau trešo gadu es cīnos ar ūdeni ceļgalā, bet vakar man nomira suns... " Kad pārdevējs mēģinās atgriezties pie pārdošanas, nelaid viņu pie vārda un turpini stāstīt par savām problēmām.

3. Ja zvanītājs saka, ka ir Jānis Bērziņš no uzņēmuma „XYZ", palūdz viņam atkārtot savu vārdu. Tad palūdz lai lēnāk nosauc uzņēmuma nosaukumu un kā tas pareizi rakstās. Pajautā, kur atrodas uzņēmums, cik sen viņš tajā jau strādā... Turpini uzdot personīgus jautājumus tik ilgi, cik tas ir nepieciešams.

4. Šī metode ir piemērota, ja tu esi vīrietis. Pārdevējs pa telefonu: „Labdien, jums zvana Līga Bērziņa no uzņēmuma „XYZ"... Tu: „Uzgaidiet mirklīti". (dažu sekunžu pauze un turpini aizsmakušā balsī) „Labi, tagad varam turpināt. Kas tev šobrīd ir mugurā?".

5. Skaļā balsī iesaucies: „Līga! Vai tiešām tā esi tu?! Es nespēju noticēt. Kā tev visu šo laiku ir klājies?" Tas Līgai radīs kādu pārdomu mirkli, kurš izraus viņu no ikdienas rutīnas, mēģinot atcerēties, no kurienes viņa tevi varētu pazīt.

6. Uz katru apgalvojumu, vai jautājumu, ko saka pārdevējs, saki „nē". Atkāto šo vārdu dažādās intonācijās un centies pielāgoties pārdevēja runas ritmam. Mēģini tikai ar šo vienu vārdu panākt, lai pārdevējs pēc iespējas ilgāk nenoliek klausulīti. 5 minūtes jau ir ļoti labs rādītājs, bet tu vari vairāk.

7. Ja pārdevējs piedāvā mobilā telefona plānu, kas paredz bezmaksas zvanus draugiem un ģimenei, aizkapa balsī atbildi: „Man vairs nav neviena drauga... Vai tu, lūdzu, nevēlētos būt mans draugs?... "

8. Ja pārdevējs piedāvā paklāju tīrīšanas pakalpojumus: „Jūs variet no paklāja iztīrīt asinis? Un kazas asinis vai cilvēka? Vai vistas asinis arī?"

9. Ļauj pārdevējam norunāt visu savu runājamo, ik pa brīdim tikai iestarpinot dažādus sajūsmas apliecinājumus „Ooo, lieliski, tas gan ir labi... " Kad pārdevēja jautās, vai tu vēlies iegādāties piedāvāto preci, pajautā, vai viņa piekritīs tevi apprecēt. Uz zvanītājas izbrīnu atbildi, ka tu nevari ar pilnīgi svešiem cilvēkiem ielaisties darījumos.

10. Saki, ka uz pus slodzi strādā tajā pašā uzņēmumā, no kura zvana pārdevējs. Pārdevējs: „Mani sauc Jānis Bērziņš, es zvanu no Kociņi Internešional.". Tu: „Kociņi Internešional! Es arī strādāju tajā uzņēmumā! No kurienes tu zvani?" Pārdevējs: „No Rīgas." Tu: „Ak Rīgas birojs. Kā jums tur labi klājas? Kāds laiks Rīgā? Tiešām žēl, ka uzņēmumā ir noteikti ierobežojumi darbiniekiem, kas neļauj izmantot uzņēmuma speciālos piedāvājumus. Tad jau tiksimies sapulcē!".

11. Pasaki, ka šobrīd esi aizņemts un lai viņš atstāj tev savu telefona numuru – kad atbrīvosies, atzvanīsi. Pārdevēji pa telefonu visbiežāk zvana no zvanu centriem un numuru nevar iedot. Ja viņš atsaka, palūdz, lai iedod mājas telefonu – tu piezvanīsi vakarā. Kad viņš atbildēs, ka nevēlās dot mājas telefonu un lai tu viņam zvanītu vakarā, atbildi: „Nu tad beidzot! Beidzot tu saprati, kā jūtos es."
P.S.
Šos padomus atradu i-netā, bet ko Jūs atbildat agresīvās pārdošanas operatoram?
Atbildes (50)
1 23

Tēmas: 34
Ziņas: 1644

21/11/2017 23:12
Vagag teikt - ah tad beidzot pazvanījāt!es tā gaidīju jūsu zvanu... utt.
0 0
22/11/2017 17:17
Aizvien grūtāk sastapt pieklājīgu cilvēku, kurš jums nemēģina kaut ko pārdot…
0 0
22/11/2017 18:15
Kur jūs tos pārdevējus  atrodat?.  Man gan neviens un neviena nepiedāvā apsolīt neko nopirkt .
0 0
22/11/2017 18:27
Ko ko darīt ? Zolīti pa informēt ka tas ir maksas pakalpojums un jūsu ād bilde maksā 5evriki minūtē un nospiest kādu podziņu signālam . Visi jautājumi uzreiz atrisināsies.
0 0

Tēmas: 8
Ziņas: 13337

23/11/2017 09:36
Pagāšnedēł no topšopa tāds foršs jaunēklis piezvanīja, Ka varētu ar vińu stundām runāties. Bet Es ieciklējusies, Ka negribu neko pirkt, tā arī pateicu un pati izbeidzu sarunu. Pēc tam gan lamāju sevi, Ka vajadzēja ilgāk parunāties. Sprakškjēja vien. Balss, attieksme. Ehh.
0 0

Tēmas: 24
Ziņas: 6040

24/11/2017 11:33
Vakar padarīju savu vakaru jautrāku, atbildot ar otro tēzi uz vienu iepazīšanās mēģinājumu. Laikam tak cilvēks apmulsa
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 404

24/11/2017 11:54
Kāda velna pēc? Vai nekā labāka nav ko darīt kā kaitināt cilvēku kas dara savu darbu? Negribi nepērc. Paldies, mani tas neintresē un čau! Tādas garas penteres te piedāvā :(
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 17904

24/11/2017 12:00
Un kāda velna pēc man jāpacieš visādi uzmācīgi zvani no pārdevējiem? Nav mana atbildība, ka kāds to darbu izvēlējies darīt vienalga kāda iemesla pēc.
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 23434

24/11/2017 12:07
Pieklājību neviens nav atcēlis.
0 0

Tēmas: 5
Ziņas: 1221

24/11/2017 12:11
Labākā aizsardziiba ir uzbrukums.Piezvanija te no manas Bites ar kārtējā jaunākā planšetes modelja piedāvājumu... sāku kritizēt iepriekšejo līgumu un pec pus stundas dzelžainiem argumentiem saņēmu dāsnu atlaidi pakalpojumam no 1.janvāra.Tikai, lai neeju pie cita operatora:-):-):-)
0 0

Tēmas: 4
Ziņas: 38147

24/11/2017 12:12
ne jau tie pārdod, kas zvana... parasti firmas slēdz līgumu ar zvanu centriem..parasti tur sēž studenti, kas šādā veidā piepelnās..
Jā, un tur ir tāds uzstādījums no ’’augšas’’. ja tevi ’’pasūta’’ klients, tev jāzvana vēl vismaz 2x... tikai tad vari izslēgt cilvēku no datu bāzes.
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 17904

24/11/2017 12:41
Nu man skaidrs, kāpēc tiku pie jauna telefona ar numuru bloķēšanas iespēju.  
Lai par pieklājību vispirms padomā tie, kuri zvana un uzbāžas, lai pēc tam smagi apvainotos pat par pieklājīgu atteikumu, izsakot nejaukus komentārus. (Ne visi tā dara, bet gana daudzi) Tā ka, kādu monētu piedāvā, tādu dodu atpakaļ.
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 404

24/11/2017 12:44
Nesen uzzināju ka man ļoti pzīstams puisis, tudents, tādā veidā mēģinājis kaut nedaudz piepelnīties studijām. Neizdevās. Katrs mēģina, meklē iespējas kaut kā nopelnīt. Es nezinu kas viņam bija jāreklamē. Pat neprasīju. Mēs visi esam cilvēki. Ja tā padomā, vai jūs tā atbildētu arī sev tuvam cilvēkam? Savu vārdu zvanot jau viņš nenosauc. Varbūt labāk tomēr pārtraukt sarunu nevis ņirgāties? Nekad otram nedari to ko negribi lai dara Tev.
0 0
24/11/2017 12:50
friin nu ko Tu tur muldi..man zvana diezgan bieži, ja pasaku, ka nav laika runāt vai neko nepirkšu..
NEKAD nav bijušas nekādas rupjības vai nepieklājibas..gan jau tajās zvanu firmās visus zvanus ieraksta..
pat no elementāras loģikas tas tā nevar būt
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 17904

24/11/2017 12:53
Ja tas tuvais cilvēks, man uzbāztos ar sazin ko, tad jā atbildētu kā nākas arī viņam. Pie noteikuma, ka pieklājīgu atteikumu "nesaprot" un turpina uzbāzties. Ja vēl nāk laukā teksti par inteliģentiem, gudriem, domājošiem, laikam līdzi ejošiem, sevi cienošiem utt., cilvēkiem, kuri noteikti izvēlas to un šito, tad vispār ir pilnīga polārlapsa.
Anksa, man gan ir bijis, ka aizvainotā balsī pasaka, ko tādā garā, ka jābūt moderni domājošai, un jāseko līdzi jaunākajai informācijai un labākajiem piedāvājumiem. Vai arī nikni nosaka: nu tad visu labu! Vēl gadījums, zvana no VIASAT un pasaka, ka iznācis jauns MK noteikums, kurš nosaka, ka visai televīzijai jāpāriet no analogās uz ciparu, tāpēc... un seko piedāvājuma teksts. Es pieklājīgi pasaku, ka neko no tā visa nesaprotu, tāpēc, lai runā ar manu kungu, kuram tehniskā izglītība. Tad tas skuķis zvana viņam, un pasaka, ka es jau esmu piekritusi. Vīrietis neuzķērās, bet visu smalki noprasīja, un teica, ka padomās. Ar to nebeidzās. Atkal zvans man, ka kungs esot piekritis. Tad man apnika, un es pateicu, lai nestāsta pasakas, ne es, ne viņš neesam devuši piekrišanu, un vispār, lai pasaka, kur var izlasīt jauno MK noteikumu par TV obligātu pāriešanu no analogās uz ciparu. Momentā nometa klausuli.
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 23434

24/11/2017 12:56
Frīn, lai nu tavām meitām nekad nav jāpiedzīvo tāda rupjība... un nekad nevari zināt, kas ir otrā pusē, un kāpēc.
0 0
24/11/2017 12:58
Vienu tanti zinu jau pēc balss. Nu ļooti uzbāzīga. Pat, ja pasaku, ka nē, vienalga turpina savus tekstus. Un izklausās, ka lasa no lapas. Nu, suņa darbs, es teikšu.
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 404

24/11/2017 12:58
Ja esi izteikusi atteikumu, nolikusi klausuli, nu kā vēl pērdevējs var izteikt tekstus, pārmetumus? Līdz šim man neviens otreiz nav pārzvanījis.
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 17904

24/11/2017 13:08
Man arī viss nav jāzin. Un ja nepieņem pieklājīgu atteikumu, tad varu palikt asa (nav tas pats kas rupja).
0 0
24/11/2017 13:11
Tas tomēr no tā cilvēka atkarīgs. Ir, kas saprot, piedāvā citu laiku u.t.t., bet ir kas ber tik savu.
0 0
1 23
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas