MURMINATOT, tu, jocīgais! (cenšos būt pieklājīga). jebkurš valsts sektorā strādājošs ir lēmējvara vai izpildvara. es, būdama tajā profesijā izpildu to, ko augstāka vara ir lēmusi, bet tas neliedz man ieviest savas korekcijas (sauksim to tā). starp citu, man nav jāraksta "palagi" ar pārgudriem, neko neizsakošiem vārdiem par to, koootad tāāādu es tai stundā vēlos panākt, kāāāds ir tad tās stundas augstākais mērķis. un nekas netikumisks, amorāls, utt bērniem netiek mācīts.
Nu, redzi, kā interesanti iznāk. Kad tiek uzdots jautājums: "Kāpēc jūs, pedagogi, pieļāvāt un samierinājaties ar izglītības līmeņa katastrofisku nolaišanu līdz palīgskolas līmenim", tad atbilde ir ko tad mēs, mēs jau tikai izpildvara. Toties, kad kāda lesbiete izglītības ministres amatā piespiedīs tādu mācībspēku manam bērnam mācīt toleranci pret n-tajiem genderiem, apmācīs (kā vietumis Lielbritānijā esot ticis novērots skolās) masturbācijā, utml., tad ... jā, kas būs tad? Vai attiecībā pret "izglītojamajiem" tiks ieturēta "izpildvaras" pozīcija? Vai tomēr tiks liktas neapmierinošas atzīmes, rakstīti negatīvi raksturojumi, utt., t.i., izteikti pildīta likumdevēja un likteņlēmēja funkcija? Par spīti pat tam, ka "sveicināties (un vērtēt sabiedrību, kurā ir 27 (vai cik tur šobrīd?) aktuāli dzimumi) ir jāiemaca ģimenē?" Gribētos saprast.
0
0