tās profesijas pārstāvja novērojums un pieredze-visproblemātiskākie bērni nāk no mājām, kurās nav kārtības (šā jēdziena visplašākajā nozīmē). pamatvērtības ieliek ģimene. sabiedrība "parāda", kas labs kas ļauns (šā jēdziena plašā nozīmē). piemēram, t.s. sabiedrībā lamuvārdus zina praktiski visi sabiedrības locekļi.daudzus no tiem (lamuvārdiem) bērns apgūst tieši sabiedrībā.bet! tieši ģimene ir tā, kura primāri liek saprast, kad un kur tie(lamuvārdi) ir kategoriski nepieņemami.
tā kā ... cilvēciņu(ir tač` viens pretīgs vārds, ne?

kāpēc bērnu jāsauc par cilvēciņu? nekad neesmu sapratusi) primāri māca ģimene.vai nemāca.
MURMINATOT, tu, jocīgais! (cenšos būt pieklājīga). jebkurš valsts sektorā strādājošs ir lēmējvara vai izpildvara. es, būdama tajā profesijā izpildu to, ko augstāka vara ir lēmusi, bet tas neliedz man ieviest savas korekcijas (sauksim to tā). starp citu, man nav jāraksta "palagi" ar pārgudriem, neko neizsakošiem vārdiem par to, koootad tāāādu es tai stundā vēlos panākt, kāāāds ir tad tās stundas augstākais mērķis. un nekas netikumisks, amorāls, utt bērniem netiek mācīts. (bet kāpēc es to te stāstu? patiešām... dulla i dulla... tikpat kādiem būs sava patiesība)
varbūt labāk kaut ko uzēst?