Rit...
Par ES naudu taisīja arī Saulkrastu apvedceļu. Kopumā pagaidām/vēl arvien labs, tomēr tai laikā, kad lēja asfaltu -- arī uz ceļa -- gandrīz ik vakaru Saulkrastu vasarnīcas apstaigāja ne jau legālie biznesmeņi, bet ceļu proletārieši, kas par Ls 50 par kravu piedāvāja uzliet iebraucamu celiņu jebkurai dāčāi.
Interesanti būs vērot, kā strādās "Maskavas šoseja", kuru tagad no Tīnūžiem velk -- 53 km -- līdz Koknesei. Kad uz beigām gāja PSRS, ceļa būvi pārtrauca... tādēļ, ka viens, projektā paplatināts posms bija paredzēts smago bumbvedēju rezerves nošēšanās un pacelšanās joslai, lai piemānīti iespējamos PSRS militāros pretiniekus, -- atnāca Gorbačovs ar draudzību pret Rietumiem un bumvedēju skrejceļš kļuva lieks, līdz ar to arī pati šoseja Maskavas virzienā.
Paši ceļu inženieri jau šobrīd atzīst, ka no Krievijas Latvijas robežas varētu atskriet diezgan ātri, bet visu sacūkos "pudeles kakls" -- tā ceļa atdure pret Rīgas apvedceļu.