Es domāju, ka lai strādātu par pedagogu, bērnu esamība vai neesamība nav svarīgākais kritērijs. Svarīgs ir talants. Es no saviem skolas laikiem atceros, ka bija skolotāji, kuri tiešām prata iemācīt, un bija tādi, kuri paši gana gudri būdami, neprata savas gudrības nodot tālāk saviem skolniekiem. Un par tiem bērniem arī ir dažādi. Mums pamatskolā bija skolotāju pāris, viņš - matemātiķis, viņa - latviešu valodas skolotāja. Bērnu viņiem nebija (nezinu kāpēc). Fantastiski skolotāji, kurus atceramies vēl šodien. Viņa vispār bija eņģelis, nekad nepacēla balsi, mēs viņu cienījām un mīlējām, un viņa mūs

Učuks gan šad tad sabļāva uz puikām, bet pelnīti. Un otrs piemērs - manas klasesbiedrenes mamma mūsu skolā mācīja ģeogrāfiju. Trakāku veceni es savu mūžu neesmu satikusi. Kā viņa bļaustījās, siekalas šķiezdama, reiz, sitot dūri uz galda, saplēsa stiklu. Nemīlēja viņa bērnus nemaz, kaut pašai bija meita. Mēs vēl bieži runājām, nez kā tai nabaga meitenei mājās iet, ja jau māte šitā ārdās skolā. Tā kā šajā jautājumā atkal vispārināšana būtu nevietā