Ielogoties
Reklāma

Par visu un neko / 15600

03/04/2020 10:48 | Diskusija lasīta 942972 reizes
Bet uzvedieties labi, lai katras dienas beigās visi dzīvi..           Noteikumus taču ziniet...  

 
cherry01 | 22/06/2023 05:24 undefined

Iesniegt sūdzību par lietotāju (cits iemesls)

beastmodeon

Diskusiju sadaļā diskutants beastmodeon pārkāpj portāla lietotāju noteikumus: proti -Portālos aizliegts lamāties, lietot rupjus vārdus, jebkādā veidā aizskart, pazemot, nonicināt, apmelot citus lietotājus, izvietot jebkādu informāciju tekstu vai failu veidā, kas ir aizskaroša, draudoša, zaimojoša, apmelojoša, neslavu ceļoša. Nav pamata pārējos diskutantus visu laiku apsaukāt par urlām, aitām utt. Šis teksts no viņa ir kalusāms jau apmēram mēnesi no kāda 19. aprīļa diskusijā Par visu un neko. Šeit sarunās medz arī viedokļi nesakrist, bet nievājoša, aizvainojoša un aizsaroša attieksme bez pamatojuma no beastmodeon notiek nepārtraukti. Nepārtraukts mobings pret diskusijas dalībniekiem, ar kuriem didkutants uzskata, ka nesakrīt viedokļi. Tiek likti kaut kādi tiktoka ieraksti ar norādi par to, ka tur redzami diskusijas dalībnieki un tātad par citiem tiek izplatīta aizskaroša, draudoša, zaimojoša, apmelojoša, neslavu ceļoša informācija. Diskusijas autorei par šo ir ziņots, bet diskusijas autore neko šai sakarā nav darījusi. 

 

___
Reklāma   

VIP konta cena:

4 mēneši (120 dienas): 10 €
6 mēneši (180 dienas): 15 €
9 mēneši (180 dienas): 20 €
12 mēneši (360 dienas): 25€

https://www.tauta.lv/mans/vip/b/?
Atbildes (39136)
06/06/2021 19:37
..Vispar padlaiku gramatas izmanto gadijumos, kad bernam ir c-limenis, ipasaas programmaas, jo ir veselibas problemas, vienkarsi runajot, diagnoze, kad galvinja nesjance, jo tas ir uzrakstitas ljoti primitiva, vienkarsi saprotama valoda-gandriz vai vienkarsos, nepaplasinatos teikumos))-un, to es saku iz pieredzes, nevis kaut kur sagrabstijos)
Talak nekomentesju, lai murmis izdoma pats -kas un kaa...
0 0

Tēmas: 46
Ziņas: 13896

06/06/2021 22:34
tad nu gan inovācijas, Murminator, hallo... jau sen ir gan privātas skolas, gan privāta medicīna un daudz kas cits. Jautājums, cik no pilsoņiem to var atļauties?! Ko darīt Rimi pārdevējai, vai restorāna viesmīlei, vai istabenei ar minimālo algu?Tu esi tāds aizmugures musinātājs... kūdītājs... ’’Jūs tur pastreikojiet, pabuntojieties, bet es te maliņā pastāvēšu, palūkošu, kas jums sanāks, un, ja izdosies, tad baudīšu iegūtā augļus.’’ Fui uz tevi...

Rimi pārdevējai ir tā izglītība, kuru piedāvā valsts. Nekad un nekur visiem nav bijušas dzīvē garantētas vienādas starta pozīcijas. Es runāju par tiem vecākiem, kuri var un grib saviem bērniem nodrošināt ko labāku, kā es, piemēram. Privātās skolas? Ir atšķirība šinī gadījumā. Privātās skolas, gribi vai negribi, regulē valsts. Vairāk vai mazāk, bet regulē. Man, piemēram, mūzikas stundas 100tu gadu nav vajadzīgas un vizuālā ir zem lielas jautājuma zīmes. Runa manis piedāvātajā variantā ir par to, ka VECĀKI nosaka to, ko un kā viņu bērni apgūs, nevis kaut kāda tur ministrija ar šuplinskām priekšgalā. Piedāvātajā modelī to nodrošināt ir iespējams.
0 0

Tēmas: 46
Ziņas: 13896

06/06/2021 22:42
šālaika bērni IR citi bērni un murminatora "saulē celtā" pad.skola vnk ne-der. tici man. es nesaku, ka tas, kas ir, ir labi.piekrītu, vajag citādāk.bet tā noooteikti nav padomju skola.arī ne montesori...

vai murminators zina, ka šaislaikos dzimst neredzēti daudz autistu.ļoti daudz... un bērnu ar cita rakstura "problēmām".un arī bērnam "bez problēmām" neder.bet es jau atkārtojos.


Es ne velti rakstīju arī par skolotāju profesijas prestižu. Tev ir pašvaldības skolā klase vai vairākas, kuru audzēkņus Tu zini, un, ja nodarbības notiks PIE TEVIS VAI KĀDA KOLĒĢA, jums, nevis "departamentam" ir tiesības izraudzīties apmācāmos un diktēt noteikumus attiecībā uz šīm apmācībām. Ar kuriem strādāt nav vēlēšanās, jūs neaicināt - lai turpina tikai pašvaldības skolā. Rakstura problēmas, neaudzināts, neciena? Durvis ir tur. Skolotājam ir ne tikai pienākumi šajā gadījumā, bet arī tiesības, pie tam nesalīdzināmi lielākas, nekā valsts skolā. Var strādāt tikai ar tiem, ar kuriem ir jēga, gandarījums un prieks.
0 0

Tēmas: 46
Ziņas: 13896

06/06/2021 22:47
normālas padlaiku grāmatas? jā, it sevišķi vēstures, vai ne?... kur Latvijas vēsturei bija veltītas vien dažas lapas..

Un pa šiem gadiem jau nekas nav mainījies, vai ne, nekas jauns atklāts? Nopietni???


Es runāju par "normālām" satura izklāsta un sistemātiskuma ziņā. Tik daudz es saprotu, ka zinātnisko komunismu šodien mācīt nav jēgas. "Pielāgot tās šiem laikiem" nozīmē paņemt to sistēmu, kura tajās bija un papildināt ar to, kam šodien vēl tur būtu jābūt, un izmainīt to, kas pa šiem gadiem ir izmainījies, saglabājot to loģisko izklāsta sistēmu, kura tām grāmatām piemita.
0 0

Tēmas: 46
Ziņas: 13896

06/06/2021 22:52
..Vispar padlaiku gramatas izmanto gadijumos, kad bernam ir c-limenis, ipasaas programmaas, jo ir veselibas problemas, vienkarsi runajot, diagnoze, kad galvinja nesjance, jo tas ir uzrakstitas ljoti primitiva, vienkarsi saprotama valoda-gandriz vai vienkarsos, nepaplasinatos teikumos))-un, to es saku iz pieredzes, nevis kaut kur sagrabstijos)

Uhu, kā tad! Es jau kaut kur rakstīju, ka mans vecākais Rīgas Valsts 1. ģimnāzijā matemātiku mācījās no akurāt’ tām grāmatām, no kurām jaunībā mācījos es. Tas, ka tai skolā mācās tie, kuriem ir "diagnoze, kad galvinja nesjance", priekš manis ir atklājums. :) :) :)  Tie zēni un meitenes, kuriem "nešancē" uz Pasaules olimpiādēm braukā visādos priekšmetos no LV, bet tais olimpiādēs laikam visi tādi, ar diagnozēm, salasās.
0 0

Tēmas: 8
Ziņas: 8825

06/06/2021 23:07
... pa lielam, es Murminatoram piekrītu... ir jāsaprot, ka liela daļa cilvēku nespēj domāt savādāk kā "Panorāmā teica"... katru problēmu var paskatīt no vairākām pusēm... un arī risinājumi var būt dažādi, ne katram pieņemami vai pareizi šķietami... kamēr mēs ļausim mūs vazāt saitītēs, tikmēr arī būs tāda sistēma... kaut vai par nodokļiem... - ja mēs vairāk maksāsim nodokļus, tad labāk dzīvosim?... figu!... ne jau tas pensionārs vai skolotājs vairāk saņems... vairāk tiks visādiem priekšnieku radiem un šoferu dēliem... es uzskatu, ka tie, kas šobrīd godīgi maksā nodokļus (daļēji arī es), dara sliktu savai tautai, jo viņi baro sistēmu, kas to tautu mušī nost... mazāk par mazāko maksāt nevar, jo nauda ta ir... tik tās sadale ir valsC noslēpums, ko reāli neviens nekontrolē... sistēma ir tāda, ka var norakstīt un pierakstīt, vispār bez kaut kādām problēmām... ja tā nav, tad lūdzu saiti uz REĀLIEM cipariem, kur tas VISS ir redzams... abstrakti jēdzieni un vispārinājumi nederēs...
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 16488

06/06/2021 23:07
viss tiek salikts smuki pa plauktiņiem:)
0 0
06/06/2021 23:10
un, priekš manis ir atklājums(meloju ) ,
 ka murmim ir plakanā domāšana, -vai tad viss ir pavelkams zem viena deķīša? ... protams, ka es  nerunāju par vidusskolas grāmatām, par pamatskolas pēdējo klašu grāmatam-ipaši par mācību priekšmetiem, kuri vispar c limenim nav... un nebūs ... tāda nu ir mana pieredze... Galvenais, ko gribēju teikt-ka tu redzi visas lietas tikai caur savu-vienvirziena viedokļa prizmu-un par to pamatā bij mans stāsts)))
0 0
06/06/2021 23:12
barss, kā var nodokļus maksāt daļēji godīgi?
0 0

Tēmas: 8
Ziņas: 8825

06/06/2021 23:17
... ja agrāk skoloC cilvis, bij gudris cilvis, tad tagad, pa lielam, skolās tiek ražoti "mācīti muļķi"... piekrītu, ka padlaikos visādas matemātikas un fizikas, bij krietni augstākā līmenī... mani bērni bij teicamnieki savās klasēs, bet tā mācību viela bij vidējā līmenī, un pie visa tā, klasē bij puse tādu, kas i līdzi nevilka... (pilsētas ģimnāzija) pamatskolā vispār cviesC - dēļ pāris bremzēm, nedrīkstēja ņemt jauno vielu... klase tika pielīdzināta pēc sliktākajiem... redz, viņi taču nesaprot, tāpēc citiem arī vairāk nevar likt mācīties... tikko gadījums ar radu bērnu - gada atzīme sportā 3, (pārējās mācībās 7-9) jo redz, skolotāja bij attālinātajā sportā uzdevusi skaitīt dienā noietos soļus, un bij kaut kāds reāls soļu skaits jānoiet un pēc tam viedtālruņa ekrānšāviņš kā pierādījums... a bērnam telefons ne tas jaunākais, lielāko daļu dienas, pie lādētāja pieslēgts... un tā šobrīd ir ikdiena - arī daudzas skolotājas ir mācītas, bet ne sevišķi gudras... ko gan tad var bērniem iemācīt?...
0 0

Tēmas: 8
Ziņas: 8825

06/06/2021 23:22
... daļēji maksāt, jo nav par ko, lai būtu pilnīgi, bet tos, ko maksā, tos - godīgi - maksāju tikai tos, kuri ir jāmaksā, strādājot, lai izdzīvotu... lielākos biznesus esmu piebremzējios, vai vispār aiztaisījis, bieži vien, lai nevajadzētu maksāt nodokli, kā rezultātā, strādāC ir pa tukšo, tikai strādāšanas pēc... kad pabeigšu savu projektu, tad reāli lielo un jauno biznesu taisīšu citā valstī - nodokļu dēļ... pāris mani izgudrojumi jau pelna miljonus, bet ne šeit, bet tas jau ir ciC stāsC, par draugiem, kas ir - bijušie...
0 0

Tēmas: 8
Ziņas: 8825

06/06/2021 23:35
... šāda valsC iekārta, kā tā ir pašreiz, ir sevi izsmēlusi un novedusi pie tā, ka reāli, savas funkcijas nepilda, bet ir tikai veids kā pelnīt tiem, kas ir pie varas un viņu pietuvinātajiem... absurds - jo ātrāk noies viss uz grunti (un izskatās, ka drīz), jo ātrāk būs restarC - varēsim atkal, ar plikām pakaļām, sākt būvēt jaunu valsti... šobrīd lielā steigā tiek iztigoC viss, ko vēl var iztirgot... tie, kas ir bijuši Latvijas ValsC mežos, ir redzējuši tos milzīgos izcirtumus, kas šogad radušies, un vēl tik zāģē un zāģē... nedaudz saprotot  kā tiek plānotas cirsmas - gan pēc vecuma, gan caurmēra ut.t... - nu galīgi nav saprotams tas kā var tik milzīgas vienlaidus platības tikt izzāģētas...
0 0
06/06/2021 23:53
barsit, kas ta mes par buvetajiem), mums tagadinj citas prioritates-pensijas gaidiibas, mazberni, mazdarzinjs, penzionaru interesju klubi ar tamboresanu un leeeeenam linijdejam... nebus mums vairak neko celt, samierinies nu ar realitati
0 0

Tēmas: 46
Ziņas: 13896

07/06/2021 00:01
Te nu man jāsaka, ka O-barsam piekrītu par 100%. Viens amerikāņu autors pagājušā gs. 50. - 60. gados nodarbojās ar lielu korporāciju un budžetu iestāžu biroju iekšienes pētīšanu. Interesējās, kas reāli nosaka klerka iespējas kāpt pa karjeras kāpnēm, cik augstu kurš uzkāpj un kāpēc, kā arī visu kopskatā. Nosauca savu gara darbu vārdā "hierarholoģija". Tad lūk, viena no viņa atziņām bija, ka jebkura birokrātiska struktūra tiecas uz stāvokli, kad ieejā tajā tiek gāzti dažādi resursi (nauda, darbaspēks, utt.), bet tie visi tiek "pārstrādāti" tās iekšienē tā, ka izejā nav nekā, kas būtu noderīgs kādam citam, izņemot šo pašu birokrātisko struktūru. O-barsam ir pilnīga taisnība - LV tuvojas šādam stāvoklim un ir jau tuvu tam, kad valsts pārvalde eksistēs valsts pārvaldes pēc. Ja pavērojam, kas jau šobrīd ir izejā, sociālās palīdzības sistēma, medicīniskā aprūpe, infrastruktūra, izglītības sistēma, iekšlietas ... Kas no visa nav tāds, kas degradē gadu no gada, budžeta izdevumiem pieaugot un pieaugot?
0 0

Tēmas: 8
Ziņas: 8825

07/06/2021 01:14
... būvēt var kommuņizmu, vai ko tādu pašu abstraktu... a būvēt var savu pasauli, kurā paC dzīvo... savu māju, saimniecību, vākt resursus - gan mantiskos, gan intelektuālos - ķip, saskrūvēt kādu dzelzi un iemācīties ar to stradaķ... gan pēc laika pavērsies iespējas atkal strādāt un tikt uz priekšu... viss jau ir bijis, viss atkārtojas... laiku pa laikam... daudzi šobrīd ir piebremzējuši savu darbību, nu vismaz oficiālo, neko nepārdod, bet nogaida, jo pie šābrīža kārtības, neko daudz neiesāksi... būt savas ZEMES patriotam, ne vienmēr nozīmē visu uz urrā darīt un slavēt dižos prātus...
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 23518

07/06/2021 11:06
Man joprojām nav saprotama tīšprātīga rakstības kropļošanas akcentēša ar lielo burtu. Laikam pie vainas salmi kas man galvā. Blondīnēm tā gadās.
Sestdienas atpūta pie jūras liekas kā sen nosapņots sapnis... Pat nesaprotu, vai tā bija realitāte.
Labrīīīīt! Mostamies, mostamies.
Diena ir sākusies!! Un, kā noprotu, hokejs vairs nav aktuāls.
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 8550

07/06/2021 11:33
Es esmu sapratusi tā- ja īsti nezin kā rakstīt, tad “per” iekšā to “C”, tip kā joku😁
0 0

Tēmas: 4
Ziņas: 40368

07/06/2021 11:39
es reizēm rakstu sūC, ..lai mīkstinātu šī vārda ’’sulīgumu’’
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 24574

07/06/2021 11:50
Vienojos dziesmā ar beatu un tedru. Reizēm var ākstīties, bet ja šitik regulāri... nu jā, kā tedra saka.
0 0

Tēmas: 4
Ziņas: 7240

07/06/2021 12:03
Stilīgi? Var jau būt. Atsevišķās aprindās īpaši stilīgi varētu būt savu sūdu.
0 0
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas