Gaarsa - process viss un galamērķis ja ne sū-, tad vismaz ne 1-īgais, kas no svara!
pie Gudrāks par pirmklasnieku?
še Tev bungas, kamēr uzrakstu veselu eseju (un nepalaižu garām ne pasažierus vispār, ne skolotājus tā eXtrā apcelt par durakiem!), tikmēr diskusija noklōzēta!
nu ta pie vienām sāpēm lai juristiem arī pēc nopelniem. sen senos laikos, kad ar 10 vairums cilvēku prata reizināt bez kalkulātōra, man bija eXtrā glupš privātskolnieks. 8X10 m kartufeļu dārzs, cik gara sēta tam apkārt.
eXtrā glupais privātskolnieks piedāvāja variantus un uz pēdējo bija 100% pārliecināts, ka šoreiz pareizi:
1.) 10 + 8 = 18
2.) 10 - 8 = 2
3.) 10 : 8 = 1, 25
4.) 10 x 8 = 80
nu, ko - izmācījās par juristu.
apzīmējam ar x putnu, kuri pēc tās laidelēšanās sēž vienā kokā, skaitu. otrā tikpat.
2x + 2 = 16
2x = 16 - 2 = 14
x = 14 / 2 = 7
cik tā darba izrēķināt, ka x1 = 7 - 5 + 2= 4 un ka x2 = 7 + 5.
es par to, ka var lēti iztikt bez vienādojumu sistēmas, kuras pirmajā klasē laikam būtu pārmērība. pagājušā gad-100-ta vidū vienādojumu sistēmas krietni vēlāk sāka mācīt un nezināmos, kurus apzīmē ar X, Y un vai Z krietni vēlāk sāka pieminēt un nepareizi darīja.
ir viena sāpe - ne velti Šteinerta Rūža paidagōģijas skolās (dažreiz tās sauc par Valdorfa skolām, bet Šteinerts un Valdorfs nav kā Markss un Engelss, ja kāds paidagōgs plātās, kā lasījis Valdorfa darbus, ziniet, ka tirš, ar Valdorfu tāpat kā Ar Slavu Kpss - ... и Слава КПСС воооше не человек! - Valdorfa vieta, kurā ieviesās pirmā Šteinerta Rūža skola!) drīkst strādāt tikai skolotāji, kuri paši mācīti pēc Šteinerta paidagōģijas. a pēc kādas paidagōģijas mācīti paidagōgi? - tak jau pēc Ļepeckas paidagōģijas.
tad nu tā sanāk, ka vairums bijušo skolnieku stulbi kā stepanovi, AnnaLīzes nespējīgi, savā domāšanā nav spējīgi pacelties pāri konkrētajam un apvienojās runas koros, kuri apgvelž ar glupībām cilvēkus, kuri izrāda persōnības pazīmes. es joprojām nezinu, vai mana 11. klases matemātikas skolotāja uz publiku spēlēdama man uzbrauca, ka esmu nesakarīgus, nošu atslēgām līdzīgus ķekšus savilcis darba - grūti iedomāties, ka matemātikas faķi beigušs cilvēks varētu nezināt, kas integrālis un kā to apzīmē - man paģērēja konusa tilpumu aprēķināt un es, saprotams, formulas no galvas nezināju un izrēķināju V=∫ no 0 - h no ΠR2.h . a varbūt man matemātiku из-за неимения лучшего mācīja rokdarbu skolotāja, kurai pamatskolā bija labi padevusies matemātika. tā gadās. Volkvertreitera Viļa Lāča 31. videnā mums 8. klasē mācīja fiziku darbmācības skolotājs vai elektriķis, gvelza aplamības, rādīja preteklību un apgalvoja, ka tas kondīzeris un uz jautājumu "kādēļ tad uz tā izstrādājuma rakstīts ne 2 μF vai 200 pF, bet 10 kΩ, atbildēja "bet ir tādi kondensātōri arī!".
карроче, skolotāja uzdevums nav lasīt priekšā mācību grāmatu un pat ne iemācīt domāt ar pareizo galu un iemācīt mācīties - skolotāja uzdevums ir šos procesus veicināt.
tiem, kas tik tālu izlasīja, bōnuss - testa (teksta arī, bet uzvars uz "testa"!) uzdevums:
viens otram pretī no Rīgas un Moskōvijas (Rīga - Maskava = 1000 km) izbrauc vilcieni - dīzelis - pīzelis brauc ar ātrumu 40 km/h, ļepezdrička ar ātrumu 60 km/h.
reizē ar vilcieniem un kopā ar vienu no tiem izlido sūdu muša ar ātrumu 100 km/h - tikko satiek pretīmbraucošo vilcienu, uzreiz iemet reversā un lido atpakaļ, tikko tikko satiek [tagad jau] pretīmbraucošo vilcienu, ar kuru reizē izlidoja, atkal met apkārt.
and the question is:
cik km nolidos muša līdz tam brīdim, kad vilcieni sastapsies?
0
0