Ielogoties
Reklāma

vieta, kur pateikt to, kas uz ♥ un / vai Ctrl+v slēgtas diskusijas sakarā / 240

20/06/2010 15:37 | Diskusija lasīta 38714 reizes
pie diskusiju par Erasmas Roterdama tēmu internātā!
desperados ... tā nu kopš tā laika,vispār nelasu,ja ir garāks par 2 teikumiem.
[pirmā teikuma sākums (otrais teikums beidzas pirms Marīna citāta!)] aizmirsu, kura grāmata derēja priekš tādas padjobkas - iedod kādam un saki: "izlasi pirmo teikumu!", a tā grāmata visa 1-ā teikumā uzrakstīta - nē, nebija tik bieza, kā "Karš un Pasaule.".
[otrā teikuma sākums] klanu uz to, ka ir sarežģīti sakārtoti, sarežģīti pakārtoti, sarežģīti jaukti teikumi, kuros viena teikuma daļa var būt virsteikums attiecībā pret citu un palīgteikums attiecībā pret vēl citu un ir vienkārši nepaplašināti un vienkārši mazpaplašināti teikumi.[otrā teikuma beigas]
mariins4x4 - Sāku ar dzēšanu, dedzināt un spridzināt nācās mācīties vēlāk, Sabi.
dedzināt un spridzināt okupācijas armijā? tad jau ;loti iespējams, ka celtnieks vai arhitekts?
man tikai šlangu iedevuši pašļakstīties un pāra gāzūdens aparātus esmu izlaidis - dažus oficiāli, CA ietvaros, dažus nevarēju noturēties neizlaidis!
Atbildes (686)
1...101112 13141516...35
03/01/2012 22:17
... kā virtuāli vispār var uzspiest savu gribu?...
0 0
03/01/2012 22:18
Desperados, Tu jau to godīgi pieteici: Tu tā domāji, pieteici, izdarīji, = cienu Tavu viedokli. Tomēr -- redzi, bez Tavējā ir arī manējais, kurš ir tikai viens no vairākiem līdzīgajiem. Tieši to pārējo dēļ man bija interesanti, -- protams, pacentos arī tādēļ, ka beigās tie 4-i, šoreiz mani, jautājumi palika bez mierīgām atbildēm.
0 0
03/01/2012 22:19
Man, Marīn, nebija nekādas īpašās gribas vai negribas. No rīta izlasīju Merkura dialektu tēmā Tevis ieliktu čangalisku komentāru un sapratu, ka tas ir par šo traģēdiju.Tieši to, ko domāju, to arī uzrakstīju. Pārējais viss ir Tavs kāršu namiņš. ( varbūt Tev vajag paārstēt nervus? Es gan nav dakters... )
0 0
03/01/2012 22:20
Kāpēc te dažiem šķiet, ka Mariins vai es esam kaut kādi necilvēki. Pats par sevi saprotams, ir žēl bojāgājušo un vēl vairāk žēl viņu piederīgo. Bet KĀPĒC tas notiek? Vai tas ir tik ikdienišķs notikums lai par to neparunātu? Lai sev un citiem neatgādinātu, ka likumi ir jāievēro?
0 0
03/01/2012 22:20
kuriem vairakiem????nu ja mice ar gribeja par to runat..
vairak gan tā ka neviens..
0 0
03/01/2012 22:21
Un no savām tēmām pastūmu malā ar vienu vienīgu domu- ATDZIESTI. Zinot Tavu nepārvaramo kāri bāzties ar savu taisnību visur, kur vien var iebāzties.
0 0
03/01/2012 22:24
Mice, interesanti, ka to pašu pateica, piem. arī Tik-tak, bet nu jau pulveris izšauts, pretsparu dabūt negribas, toties pēc inerces bariņā Mici un Marīnu pažļembāt, tas taču mūssētas bara varoņiem/sīkhulīšiem pierasts.
0 0
03/01/2012 22:24
Nu man netraucēja saruna. Katrā ziņā aktuālāka par Dakāru...
0 0
03/01/2012 22:26
laus diskusiju, pārdomāju uzrakstīto un šoreiz vairāk gan sliecos piekrist tam viedoklim, kuru ir izteicis tas nepopulārais žurnālists un tiem, kas atbalsta šo viedokli. ( zinu, ka mice būs pirmā, kas metīs man ar akmeni, ka man nav pašai savu domu un paldies dievam, ka šī nav marīna diskusija un ka viņš nevarēs man parādīt durvis)
Arī man ir žēl, ka ir noticis tā, kā ir noticis, bet...
man atliek vienīgi visu to cilvēcīgi un kārtējo reizi pārrunāt ar saviem bērniem un palikt pie viedokļa - ja tu pats sevi nesargāsi, tad arī Dievs tevi nesargās...
0 0
03/01/2012 22:27
Jebkurā gadījumā tēmas ar buču šmaukstināšanu, puķizobos, liekulīgiem smaidiņiem ir pulka neinteresantākas par tām, kur diskutē, strīdās, argumentē. Tikai žēl, ka pārsvarā nevis argumentē, bet sāk viens otru apvainot.
0 0
03/01/2012 22:29
Ube, kam sarunā bija jātraucē? Atšķirībā no publikas vairākām milulēm un mīluļiem lielos daudzumos necenzējamus vārdus nelietoju, ne latviešu, ne krievu valodās...
0 0
03/01/2012 22:34
Kafe-late, paldies par labajiem vārdiem.

(Kļūda/dezinformācija par žurnālistu, es jau 17 gadus ar to nenodarbojos: tas ir vienīgi Versijas mēģinājums, cenšoties pazemot, ieknābt priekšas pretējā pusē utml. bla-bla... :) Un šodien es nevienu ne no kurienes neesmu izraidījis...
0 0
03/01/2012 22:40
tas par žurnālistu nebija domāts par Tevi, bet par Kļavi, jo te diskusijās pavīdēja doma - kas tas par žurnālistu,
Tev, marīn, nebija šī iespēja, jo šī nav Tava diskusija un savu melno kastiTu izmantot nevarēji.
0 0
03/01/2012 22:46
mice, un par ko gan šādā tēmā vēl strīdēties, argumentēt un diskutēt? es nudien neredzu nekādu pozitīvu jēgu šī notikuma iztirzāšanai šeit. nu, pilnīgi nekādu. un, ja man kāds grib iebilst, ka šādu bezjēdzīgu tēmu šeit ir aumaļām, pilnīgi piekrītu. tikai šī tēma skar kādu cilvēku ļoti, ļoti, ļoti smagu un nekad neizdziedināmu sāpi. nesaprotu, kāpēc urķēties.. viņi tak visu mūžu domās un rēķinās, kā vajadzēja, kā nevajadzēja, kurš īstajā brīdī neapskatīja riepas, kurš nepajautāja - ar ko tu brauksi, kurš nepiedāvāja bērnus aizvest.. utt. visu mūžu.
0 0
03/01/2012 22:48
Man patīk šitais:

mariins4x4 | 03.01.2012. - 22:12:59
Versij, kurš nepaspēja, nokavēja. Vai atzīsti, ka Tev šoreiz neizdevās uzspiest savu gribu, kaut Tu ļoti centies?
(Labāk būtu, ja neatzītu = interesantāk.)


Marīn, Tavas un Mices domas samītas pīšļos un putekļos, visi Tavi konstruktīvie atreferējumi izķidāti un nomiruši, bet Tu tikai spītīgi mal savu, neskatoties uz to, ka vairākums, liekas ka pat visi, izņemot Mici, atbalsta to, ko Tu gribi nodēvēt par "Versija uzspiež savu".

Tas ir apmēram tā, ja te sacenstos, kurš kuram vairāk sūdus uzmetīs, tad Marīns vienīgais sēdētu sūdos, un teiktu "nu ko, dabūjāt pa kaklu??"
0 0
03/01/2012 22:50
Aivars Kļavis ir sens žurnālistikas veterāns, kopš 1980-to gadu žurnāla "Liesma" laikiem, specializējies lielākoties iekšlietās, "krmināļos" utml.
0 0
03/01/2012 22:53
Ilx, un ko? Man vajadzēja ditirambus šām par viedumu dziedāt? :) Kas nu šie par sūdiem, sīkas verbalizācijas, virtuālā knaibīšanās.
Ar labu nakti!
0 0

Tēmas: 2
Ziņas: 918

04/01/2012 00:20
ilx | 03.01.2012. - 22:48:45 Tas ir apmēram tā, ja te sacenstos, kurš kuram vairāk sūdus uzmetīs, tad Marīns vienīgais sēdētu sūdos, un teiktu "nu ko, dabūjāt pa kaklu??"

... nu tiešām :), tāpat es piekrītu haijamai.
0 0
04/01/2012 08:50
Haijam, ak šausmas! Kā Tu nesaproti? Nav taču runa par šo konkrēto ļaužu nelaimi un ciešanām. Runa ir par to, ka arvien un joprojām tādas lietas notiek... un gan jau notiks vēl... diemžēl. Un tieši tāpēc par to jārunā, jārunā, jārunā!
Tev, konkrēti, tas, varbūt, nav aktuāli. Bet ir daudz jaunu māmiņu, ģimeņu, vienkārši jaunu cilvēku, kuriem tas jāatgādina simtiem reižu un nekad nebūs par daudz par to runāt.
Vai, tiešām, Tu neredzi ļoti daudz mūsdienu jauniešu visatļautību skolās, uz ielas, jebkur sabiedrībā? Un agri vai vēlu kādam no viņiem tas var beigties traģiski... Un vēl... te ļoti labi ir redzams kā pieaugušie attiecas pret šo... Palasi ilx. Viņam tas šķiet pavisam normāli, ka bērnus ved piedzēries šoferis... Viņš pat pārmet, - vai tad Jūs neredzat, kas notiek apkārt? Līdz kam jau mēs esam nonākuši? Kamēr mani tas neskar, viss ok?
Parādi man vienu diskusiju, no kuras kādam te pēkšņi rodas kāds labums? Labums no šīs runāšanas, arī tad, ja kādam šobrīd ir pretenzijas, ir tāds, ka katrs lieku reizi padomās, pirms laidīs savus bērnus, mazbērnus uz ielas, uz balli, uz diseni...
0 0
04/01/2012 09:03
Iespējams, ka tieši otrādi. Ka te IR runa par "konkrēto ļaužu nelaimi un ciešanām" un elementāru cilvēcisku līdzjūtību. VAJADZĒTU būt bijušai. Tādai runai. "daudz jaunu māmiņu, ģimeņu, vienkārši jaunu cilvēku" te Tautas publiskajās ne nu nāk, ne nu lasa.

Un iespējams, ka nav.
0 0
1...101112 13141516...35
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas