Murminators pilda valsts kasi. Nevar viņ dzīt prom.
Var, Labrencio, var. Viņi var un viņiem to ļoti vajag pat, jo viņu pieeja ir palaist cilvēkus plikām sēžamvietām, to, ko viņi šeit ir uzbūvējuši un izveidojuši, paturot sev. Pašreizējā situācijā, kad tūlīt, tūlīt sāksies valdošo zirnekļu cīņas burciņās uz dzīvību un nāvi, pie tam sāksies aiz tā, ka NAV naudas, kuru piesavināties. Un tuvākajā laikā arī nebūs, tad ātri aizdzīt nepareizos, viņu mantu paturot pareizajiem, ir vismaz plāksteris uz laiku uz mirēja ķermeņa. Ar šo "atņemt un sadalīt" jeb, pareizāk sakot "aizdzīt, paņemt un sadalīt" šis režīms vēl kādu laiciņu var piebarot savus vaukšķīšus. Iedomājies, cik visādu parazītu varētu dzīrot, ja vidvudveidīgajiem izdotos Tevi izdzīt ārā, bet Tavu saimniecību izvest nekādā veidā Tev līdzi neļaut? Klondaika. Murminators pilda valsts kasi lēni, tas nav interesanti. interesantāk ir ātri un uzreiz ekspropriēt visu, kas murminatoram pieder, izpārdot, sadalīt [savējiem] un norīt. Tāpēc arī sūta prom vidvudlamatas. Zina, ka pašiem kaut kas atleks.
Ja atceries, tad pirmo varas partiju - "Latvijas ceļš" izveidoja pa lielam PBLA, kuru kuratoriem no rietumu specdienestiem bija interese sagraut PSRS un vietējie nacionālkomunisti, kuru interese bija tā, kura nav mainījusies līdz šai baltai dienai - pievākt sev to, kas agrāk it kā piederēja visiem, privatizēt un noēst (citādi viņi nekad nav mācējuši). Tas ir iemesls, kāpēc šajā "valstī" par tās attīstību intereses varai un pietuvinātajiem nav bijis nekad. Tikai atņemt, sadalīt un norīt.
P.s. ... bet tikmēr ... stāsta, ka "valstī" pamazām sāk iezīmēties trešais jaukajā RailBaltic un AirBaltic kompānijā, un tas ir Latvijas Dzelzceļš. :)
5
2