indira raksta "... neviens nav dalījies ar pieredzi, kā ir satikt cilvēku dzīvajā. Tas nozīmē, ka šo saitu mēs pilnībā varam uzskatīt par virtuālu.".
mīļā Indira, pēc Tavas gnozeoloģijas sanāk, ka visas zemes, kurās neesi bijusi, virtuālas un ka visi cilvēki, kurus neesi redzējusi natūrā, virtuāli. un sanāk, ka Napoleons, Hi†lers un S†aļins priekš Tevis uz mūžīgiem laikiem paliks virtuāli tēli, jo Tu viņus nekādi nevari satikt natūrā. un ko līdzēs, ka kāds dalīsies ar pieredzi, kā ir satikt cilvēku dzīvajā, ja viņš pats virtuāls tēls? tā var lēti iebraukt subjektīvajā ideālismā. dzīve ir dzīve un kīnō ir kīnō, bet skat. filmu "aste, kura grozīja suni", skat. fiction filmu, kura bija fiktīva valdība un skat. kā vienā krievu padomju filmā kompar†ijas sekre†ārs saka melnsvārcim: "re kā nav Dieva, Gagarins bija kosmosā un Dievu neredzēja!", uz ko batjuška: "bet Tu Gagarinu esi redzējis? nē? značit nav tā tava Gagarina!" un tā eXtrā skat. mazā Manhattanas žīdiņa Vudija Alena filmu "Zelig".
es tā ātri, kā fašists par vēl vienu šhit’ās fotogrāfiju padarīšanas aspektu. bilde neizbēgami raksturo gan cilvēku, kurš to ņēmis, gan cilvēku, kurš to atzinis par lietojamu publicēšanai inernātā. cilvēks vai nu perfekcionists vai sēņu vecis / sēņu vecene. ja cilvēks var bez konapleksiem publicēt "izstieptas rokas studijas" bildi, kurā deguns pa 1/2 kadru un ausis kaut kur pie gorizonta, bet kilometru zemāk tievas kā jaundzimušam stirnēnam pakaļkājas vai arī publicēt bildi, kurā viņš sevi nofotkājis ar direktu blici pret mušu apdir$tu spoguli, tad vai nu viņš ir totāls lajs viziālās un tehniskās padarīšanās vai apzināti izrāda necieņu apkārtējajiem cilvēkiem vai gan / gan. skat. manā galerijā draugos "ne manas bildes, bet tādēļ ne mazāk ģeniālas" un vēl kaut kur zem līdzīga nosaukuma.
0
0