Ielogoties
Reklāma

Izeja ir atrasta!!! Bet vai vajadzēja ;)? / 60

01/06/2009 13:54 | Diskusija lasīta 7413 reizes
Globālā finanšu nestabilitāte nav ietekmējusi bagāto sieviešu iepirkšanās paradumus un kases aparāti, kuros tiek ielikta nauda par tikko iegādātu "Prada" vai "Louis Vuitton" rokassomiņu, turpina pildīties ar banknotēm. Somu mīļotājām, kuru budžets ir krietni apcirpts, nav iemesla liet gaužas asaras, jo veikalā "Bagaholic", kas atrodas Manilā, tiek uzpirktas un pārdotas lietotas luksusa somas.
(DELFI)
Atjautīgs risinājums vai slimīga atkarība... ;)?
Atbildes (116)
01/06/2009 19:01
>mariin
Visus zīmolus vienā maisā mest nevar,tas tiesa,bet šī saruna vairāk iegrozījās ap modes lietiņam,kas vairāk pilda estētisko funkciju    
0 0
01/06/2009 19:06
Laikam vairāk piekrītu tam stilam, kas man pašam vajadzīgs un izstrādāts, un -- arī pamatots. Bļaujošā mode ar saviem mkliedzieniem neidarbojas. Arī dāmas stils mani aizkustina, ja redzu, ka pašas izdomāts un pamatots, nevis nošpikots vai no stilistes nopirkts. Sorry, Matador! ...    
0 0
01/06/2009 20:03
biju pie viena džeka viesos... džeks ir komercdirektors vienā no lielākajām latvijas eksportētājfirmām ... šamais man rādīja savu briļļu krājumu... afigeķ... to rāmīti esot nopircis šveicē par puscenu - par 2000 eiro... tas rāmītis no amerikas - pa lēto - 1000 zaļajiem... izrādās, ka tajās tirgoņu aprindās briļļenieki tam pievēršot milzu ievērību... ar kaut kādu lēto versači vai armani tevi par normālu biznesmeni nemaz neuzskata... nopriecājos, ka man šī problēma pagaidām vēl sveša - brilles uzlieku 2-3 reizes gadā un tās pašas pret sauli :)))
0 0
01/06/2009 20:09
Nu sorry, ja mani kāds sāktu vērtēt pēc manām šmotkām vai brillēm, nevis kā personību, tad nafig man tāds biznesa partneris.
0 0
01/06/2009 20:11
junona... tās nav šmotkas, tikai biznesa etiķete un nerakstītie likumi. Un, ja vajadzēs Tev pa nopietnam to partneri, ievāksi info un savilksi arī tās šmotkas.
0 0
01/06/2009 20:15
Paldies dievam, ka es no tā visa esmu ļoti tālu    Un manā darbā mani vērtē pēc manām zināšanām, pēc manām spējām pasniegt interesantu informāciju, pēc manas personības šarma, nevis pēc tā, kas man mugurā vai uz deguna    
0 0
01/06/2009 20:17
Ir gana veiksmīgi biznesmeņi bez liekas pižonēšanās... tik tad ar galvu vairāk jāstrādā   
0 0
01/06/2009 20:19
... biznesā personības šarms ir pie vienas vietas... mani interesē sadarbības partneri ar krampi
0 0
01/06/2009 20:23
..ub,man vārdus no pirkstapakšas izrāvi...    
mans klasesbiedrs... ir... oi... es tā īsti vēl neesmu sapratusi, CIK viņam kas ir nolikts vecumdienām...        un cik vēl noliekas... bet puisis apguvis daudzas svešas zemes... un tajās ierakstījis savus soļus...
... bet uz ielas satiekot - da es pat nepagrieztos uz viņa pusi otro reizi garāmejot!!!! tik jaudīgs un pajauns mašiņš vajadzigs,lai maximāli ātri nokļūtu tur,kur vajag...
sirsnīguma iemiesojums... tikai tāda nianse - ar prātu viss kārtībā...
tā kā- ja brends, tad patiešām: praktisku vajadzību dēļ...
un ne jau izsmukināšai ar mazo,nelaimīgo stulbās drēbēs apģērbto minikvekšķi padusē...    (da pašrocīgi atšautu visas tās pamuļķes... blondas, brūnas vai rozā)   
0 0
01/06/2009 20:41
Es jau teicu, ka stāvu tālu no biznesa, bet mana pieredze rāda, ka arī biznesā veiksmīgāki ir tie cilvēki, kuriem ir galva uz pleciem un personības šarms, jo ar tādiem cilvēkiem ir daudz vieglāk kontaktēties, kas jebkurā biznesā ir ļoti svarīgi. Kā jau ube teica, pižonēšanās nav veiksmīga biznesa rādītājs.
0 0
01/06/2009 20:45
Neiestāstīsiet man, ka veiksmīgs biznesmenis vilks ko pagalam lētu, ka viņam vienalga... Viņi paskatās gan, ko ģērbj mugurā...
Un, ja tiksies divi banķieri, tad nebūs nevienam no viņiem brīvais ģerbšanās stils... un te stāsts par vipendroniem nederēs, tā tam pienākas būt.
0 0
01/06/2009 20:46
junona... ir Tādas haizivis, kur no šarma stipri tālu...
0 0
01/06/2009 20:47
nu ja, gudrinieces, esiet tālu no globālā biznesa, tad nav ko muti virināt - es darītu tā un darītu šitā... man jau ar šķiet, ka apģērbam un aksesuāriem biznesā nav nozīmes - kaut vai pufaikā un gumijniekos, ka tik piķis kabatā... bet ne visi tā uzskata
0 0
01/06/2009 20:49
... piekrītu rozei3... ja biznesā vadās no personības šarma,tad tam,kurš tā" vadās" arī nav nekāda skaidrība par biznesu
0 0
01/06/2009 20:50
Ak, kungs, man tak vienalga    Lai viņi biznesojas, kā grib. Es vienkārši izsaku savas domas, un nebūt nepretendēju, ka tā nu būtu absolūtā patiesība.
0 0
01/06/2009 20:50
Sava vieta smokingam un sava vieta T kreklam. Par domājošu uzskatu tādu, kas zin kur un ko vilkt, nevis sapirkties tikai tāpēc, ka var atļauties.
Man patīk cilvēki, kam pietiek, nevis, kas rauš un rauš...    
0 0
01/06/2009 20:51
pressumita... bet, viennozīmīgi, patīkamāka tikšanās un sadarbība, ja cilvēks patīkams.
0 0
01/06/2009 21:00
cik noprotu, tad te ir arī dažas skolotājas... nez ko jūs teiktu, ja 5.klases skolēns ieietu klasē uz nodarbībām gumijas zābakos, žaketē bez vienas rokas, tikai apenēs, toties ar hūti galvā, uz kuras uzrakstīts - "brīvību nelūdzam, pieprasām"... oriģināla personība ?
0 0
01/06/2009 21:02
   nošarmēšana   
0 0
01/06/2009 21:03
Ir, ir biznesa etiķete. Bet mēs, mīlīši, manuprāt visi stāvam visai tālu no tā visa. Tiem, kam tādas lietas aktuālas, simtu gadu nav vajadzīga šitā Tauta :) Tālab nav ko te funktierēt. Ne nu kāds no viņiem neliks to Roleksa pulksteni uz rokas, ja Tauta tā būs lēmusi, ne sāks nopietnu sarunu ar tirliņu kedās un bez Roleksa...
0 0
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas