Ielogoties
Reklāma

kardiotrenažieris-kā pareizāk sākt trenēties, cik bieži, cik ilgi, trenētība-0

21/07/2014 15:09 | Diskusija lasīta 3213 reizes
gribētos sākt tagad vasarā, kad var uz lodžijas-būs svaigs gaiss plusā
Atbildes (10)
21/07/2014 19:52
Bez profesionāļa padoma un mērījumiem gan labāk to nedarīt
0 0

Tēmas: 2
Ziņas: 35

21/07/2014 20:07
spare1 ģelo govorit. Viena lieta ir, ja kardio ir tikai priekš iesildīšanās, tad vienkārši 5-6 minūtes dajebkādā režīmā, kamēr vien tā ir tiešām tikai iesildīšanās - ja nevar to pašu izturēt, vai pēc tām dažām minūtēm esi beigts, tad bija par šerpu.
Bet tā principā, tikai kardio - nu, tur tomēr vajag, lai specs pasaka. Dikti nu atkarīgs no vecuma un kondīcijas.
P.S. Kas par kardio? Es personīgi akceptētu tikai slēpošanas vai skriešanas vai nu šitos, step-up (velns viņ zin kā viņus pareizi sauc, nu tos, kur jākāpelē augšā lejā). Velo ir sūds - vienkāršāk un tā, bet baisi bezjēdzīgi.
0 0

Tēmas: 2
Ziņas: 35

21/07/2014 20:27
Principā jā. Tapat, labāk nevis uz balkona mērkaķoties, bet labāk uzraut bučus un pa rajonu kādu līkumu izskriet. Tas tā, no izmaksu viedokļa.
Be no otras puses, tāds kardio ir dikti parocīgs - nav tev nekas jāzubrī par vingrinājumiem, muskuļu grupām, slodzēm utt. Uzkāp un strādā. Un uz galvas ar nekas nelīst, saule virsū nespīd. I ūdeni var uzdzert neatejot no kases.
Da arī apstāties var jebkurā momentā, ja nu vēderu saķer. A iedomājies, būsi aizbizojis 2 kilo no mājas austrumu virzienā un attopies - jpcik, tak plātsmaize palika cepeškrāsnī. Ko nu?
0 0

Tēmas: 7
Ziņas: 42600

21/07/2014 21:32
Ja atgriežamies pie pamattēmas, tad kardiotreniņos svarīgi ievērot pulsu un nepārsniegt maksimālo pieļaujamo līmeni, lai nodarbība būtu efektīva un pasaudzētu sevi. Citādi ar iesācējiem gadās tā, īpaši skriešanā, ka sevi izdzen ārā, nežēlīgi ātrā tempā, elsdams, pūsdams, pie sāniem un sirds tverdams novico savu gabaliņu, atskrien mājās pusdzīvs un saka- nekad un ne mūžam.

Jāatceras tas, ka, ja mērķis ir sadedzināt lieko enerģiju ( apēsto un uzkrāto nogulumu veidā  ), tad svarīgi ir ilgstoša mērenas intensitātes slodze.
Pavēro un paskaiti pulsu, lai nepārsniedz maksimālo līmeni. Ir speciālas formulas, kā to aprēķināt, jo tas ir atkarīgs no vecuma.
Sīkāk par pulsu vari palasīt te:

http://www.edunsporto.lv/2011/ 11/ka-n...dzinasanai/

Bet būtībā piekrītu andertālim, ka labāk ņem labus apavus un dodies dabā vai ielās- skrien, nūjo, soļo. Lētāk. Un foršāk.
0 0
21/07/2014 23:38
Visupirms - kas tas par kardiotrenažieri?
Ir indikatorui piem pulsam?
Otrkārt - ja vecums minēts pareizi - visupirms kardiologa konsultācija, iespejams veloergometriju vajag,
Un viena pazīme - uzdzen pulsu tā ap 90, kādas 3 min noturi, un tad skaties PĒC slodzes, kā ar pulsu nakošajās 3- 5 min, kas ir viskritiskākās, ja ir vadības traucējumi
Nedari neko uz dullo, sekas patiesi var būt letālas
0 0
22/07/2014 08:08
tā interesanti sanāk -vismazāk ir konkrēti padomi-visspārējais -nu kā visās diskusijās.paldies-cik nu par jautajumu, bet liekas par tautu zināšu arvien vairāk
0 0
22/07/2014 08:49
vasarai-paldies par pievienoto info, interesanti -un liekas būs noderīgi
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 105

22/07/2014 10:11
Es varu ieteikt šo http://www.mgdiet.com/lv/diag atradu feisbukā.
Trenažieris viens neko daudz nepalīdzēs. Uz visu jāskatās kompleksi.
0 0
22/07/2014 11:07
spāre!man darbs a brīžiem saistīts ar ātrumu!4darbus darot, ta sirds stunda nepajiet, sāk kāpt ārā!vienreiz nācās!
0 0
22/07/2014 18:29
Fanelopsi, ja runā par tēmu(nevis par orālo seksu)tad galvenais kritērijs ir, kāds kardiotrenažieris tev ir!Ja esi savu vecumu norādījusi pareizi, tad droši vari izmest ārā tādus kā velo, celiņu un stepu!Paliek tikai elipsoīds un lētākais variants-nūjošana!Un pasargā sevu veselību no diletentu ieteikumiem!
0 0
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas