Ielogoties

Vai kādreiz spēsim panākt kaimiņus? / 40

05/04/2018 09:14 | Diskusija lasīta 23559 reizes
Brīdinājums!!!   Tautiešiem ar alerģiju pret kripto valūtām, ICO projektiem un citām ar blokķēdi saistītām tehnoloģijām ieteikums diskusijā nepiedalīties un to nelasīt.  
   Visiem pārējiem piedāvāju aprunāties, par šo tēmu, kas kļūst aiz vien populārāka. 
   Mūsu kaimiņi ar Igaunijas valdības atbalstu izstrādājuši modernu blokķēdes akselerētoru, pieņēmuši lēmumu par vietējās kriptovalūtas  Estcoin izveidi, ražo maininga aparatūras komponentes  un visādi citādi iet soli, solī ar jaunajām tehnoloģijām. 
   Manuprāt arī Latvijā ir gana gudri programmētāji, IT speciālisti un aktīvi uzņēmēji, kas varētu šo jauno kripto ekonomikas  tehnoloģiju attīstīt Latvijā.  Tas, ka kripto tehnoloģijas un blokķēdes tehnoloģijas tiks izmantotas ļoti daudzās tautsaimniecības nozarēs  ir neizbēgams fakts.  Tik kad to sapratīs mūsu gudrās galvas un sāks rīkoties?
   Kādas ir jūsu domas, kurš no mums ir "bremze"?
Atbildes (370)
12 3456...19

Tēmas: 1
Ziņas: 4746

05/04/2018 12:57
Piekrītu, tiem kam naudas nav vispār tiem jādodas uz blakus diskusijām jo prēkš tān tēmām jums viss nepieciešamais ir.  

    Bet tie kas spēj atlicināt vai saģenerēt kādu lieku "latiņu", tie var mēģināt ko būtiski mainīt.

Un šitā nav apriešana? Nahrenizēt pensiķus, jo tie nekādus kripto nedabūs un neko nekruķīs ne biržās ne citos pasākumos, vai ne?
0 0

Tēmas: 50
Ziņas: 14488

05/04/2018 13:01
daniel 05.04.2018. - 12:47:47

nemels nu niekus - papildus peļņu uzģenerēt uz bitikiem var tikai radot to pieprasījumu(ko arī Tu mēģini šeit saudzīgā veidā radīt), princips jau nemainās, mainās tikai lietas uz ko radīt pieprasījumu - par piemēru - krievu(psrs)laikā tika mākslīgi radīta un plaši izreklamēta deficītprece - kristāls(kristāla trauki), visi pirka pa dārgu naudu un lika sekcijās kā puslīdz drošu naudas ieguldījumu vērtīgā precē - rezultātā tie, tagad bezvērtīgie stikla gabaliņi, tā arī stāv vēl tajās vecajās sekcijās noputējuši un nevienam nevajadzīgi, jo izmantot viņus saimniecībā ir nepraktiski, un maksāt ar viņi nemaksā neko.
0 0

Tēmas: 24
Ziņas: 2043

05/04/2018 13:12
Es neredzu nepieciešamību gaidīt 2045  un  pēdējais iegūtais bitkoins( btc).  Neviens neliedz to ( vai tā daļu) iegādāties šodien un rudenī vai pēc gadiem pārdot  gūstot peļņu. Var investēt jaunos perspektīvos ICO projektos un lai to darītu ir nepieciešamas kaut vai nelielas bet tomēr zināšanas, informācija. 
   Es piekrītu, ka nevienam nevajadzētu, jau šodien doties biržā un pa galvu, pa kaklu uz dullo kaut ko pirkt.  Bet atvērt savu btc maku, piereģistrēties pāris vadošās biržās, verificēties es silti ieteiktu.  To visu var izdarīt pa brīvu un bez sāpītēm!  Šis viss noderēs, kas sāksies panika un daudzi vēlēsies iegādāties un investēt  šajā jaunajā tehnoloģijā.
0 0

Tēmas: 4
Ziņas: 5870

05/04/2018 13:13
svilpis | 05.04.2018. - 13:01:06undefined
daniel 05.04.2018. - 12:47:47
nemels nu niekus - papildus peļņu uzģenerēt uz bitikiem var tikai radot to pieprasījumu(ko arī Tu mēģini šeit saudzīgā veidā radīt),


Nevaru piekrist Svilpja kungam.
Rēbusa stils viņam tīkamā pieprasījuma veidošanā nav ne korekts, ne saudzīgs.
0 0

Tēmas: 24
Ziņas: 2043

05/04/2018 13:16
vespa | 05.04.2018. - 12:57:49


Te nu es nebūtu tik kategorisks, jo daudzi pensionāri ir aktīvāki un turīgāki par saviem bērniem.  
Tiešām nevienu neplānoju šeit apriet. 
Atgriežamies pie tēmas!
0 0

Tēmas: 24
Ziņas: 2043

05/04/2018 13:22
Ja te kāds domā, ka šeit tautieši ar saviem līdzekļiem ir spējīgi izmainīt BTC kursu par 1$ tad jūs ļoti, loti stipri maldāties. Par tirgus mainīšanu, iespaidošanu, veicināšanu varam aizmirst uz reiz, jo ar to nodarbojas tie kuru kontos ir 9 un vairāk nulles .
0 0

Tēmas: 4
Ziņas: 5870

05/04/2018 13:25
Kriptovalūtā nodokļus nomaksāt nevarot. Nevienā pasaules valstī nevarot.
0 0

Tēmas: 24
Ziņas: 2043

05/04/2018 13:29
Jums vienkārši jāatslābs. Jāsaprot, ka tie, kas ir sapratuši, ka šai tehnolo’ģijai pieder nākotne neieklausīsies šīs diskusijas komentos.  Viņi to darīs, riskēs, neatkarīgi no manām un jūsu domām.  Tātad, ja naudas maisi, kas vadīja šo pasauli līdz šim  redz šeit nākotni, tad es uzskatu drošāk ir sekot viņiem nevis šodienas skeptiķiem . Es uzsveru šodienas skeptiķiem, jo daudzi vakardienas jau ir savas domas mainījuši. 
   Lai vai kā, katrs jauns tirgus ir aktīvs un ļoti ienesīgs. Jā arī riskanta, bet kas neriskē tas nedzer šampānieti!
0 0

Tēmas: 24
Ziņas: 2043

05/04/2018 13:31
Nīderlandē nekustamā īpašuma un citas valsts nodevas un nodokļus var samaksāt kripto. Un domāju, ka viņi nav vienīgie.
0 0

Tēmas: 50
Ziņas: 14488

05/04/2018 13:34
danielsrebus | 05.04.2018. - 13:22:13

tā MMM un bankas baltija un kādu tur Jeņku Fondu ieguldītāji ar domāja... šeit vnk mērogi citi, un termiņi citi.

labi, es savu viedokli izteicu, katram pašam sava galva.
0 0

Tēmas: 24
Ziņas: 2043

05/04/2018 13:58
Piekrītu, katram sava taisnība. Es nosliecos domāt, ka Vācijas, Šveices, Nīderlandes, Japānas, ASV, valdību lēmumus salīdzināt ar nelaiķa Mavrodija veidojumu MMM, ir diezgan sekli un neapdomīgi.
0 0

Tēmas: 50
Ziņas: 14488

05/04/2018 14:08
sekli ir izlasīt tikai vienu MMM no saraksta... vai man būtu jānopublicē to ASV fondu nosaukumi, kur dēļ sākās krīze 2008.gadā, jo plīsa tāds pats virtuāls finanšu piramīdas burbulis(it kā ir dolārs, bet tomēr viņa nav), un pavilka līdz gandrīz visu pasauli? kā jau es teicu, es nenoliedzu bitiku, lai viņš dzīvo tāpat kā viss cits, kas ir dzīvotspējīgs, taču mazturīgajiem ieteiktu izvairīties.
0 0

Tēmas: 24
Ziņas: 2043

05/04/2018 14:09
svilpis | 05.04.2018. - 13:01:06


   Peļņu ar btc nevajag ģenerēt,   var to uzskatīt par ilgtermiņa ieguldījumu nekustamā īpašumā un gulēt mierīgi.  Parasti pie zaudējumiem noved skopums un negausība ( tas par treideriem).  
   Kas attiecas uz vērtību, tad btc iegūšanas vērtība un sarežģītība pieaug, kā arī pieaug bloku ķēdēs glabātās informācijas apjomi un vērtība. Tas arī nodrošinās šo valūtu vērtības pieaugumu nākotnē. 
0 0

Tēmas: 24
Ziņas: 2043

05/04/2018 14:19
Piekrītu. Aiz kalniem nav nākošā $ finanšu krīze un tie kas to apjauš pamazām pārceļo uz citie šobrīd drošākiem finanšu laukiem.  
  Manuprāt krīzes nerīko fondi, viņi paši ir upuri.
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 7790

05/04/2018 15:05
eu tas ir kāds piramīdas paveids kur čakare cilvēkus, kas ir " neprodvinutie" ????
0 0

Tēmas: 24
Ziņas: 2043

05/04/2018 15:18
Šie jautājumi ir vērsti nekurienē. Jo lai vai kāda būtu atbilde jūs ticēsiet tikai savai pieredzei, pārliecībai un informētībai  ( vai neinformētībai) .   Šie jautājumi ir jāadresē pašiem sev.
0 0

Tēmas: 24
Ziņas: 2043

05/04/2018 18:54
Es domāju, ka ar laiku katra sevi cienoša valsts veidos savu vietējo, nacionālo koinu.  Kopā ar to apritē būs arī citi koini un altkoini.
0 0

Tēmas: 24
Ziņas: 2043

05/04/2018 19:10
Savi koini pamazām tiek veidotu dažādiem biznesa projektieim. Celtniecība, medicīna, lauksaimniecība, kibersports, kinomotogrāfs, un daudzas citas nozares un uzņēmumi veido savus projektus balstoties uz blokķēdes tehnoloģijām.    Informācijas droša decentralizēta uzglabāšana, nosūtīšana, nemainīguma uzturēšana ir viena no šīs tehnoloģijas pamat vērtībām. 
   https://www.diena.lv/raksts/viedokli/l atvija/uznemeji-_blockchain_-tehnologija -un-kriptovaluta-nakotne-mainis-visas-no zares-14181335
0 0

Tēmas: 24
Ziņas: 6033

06/04/2018 11:45
"katra sevi cienoša valsts"
Tajās programmās, kur apmāca, kā izplatītājam apkāst tautu vulgaris, iesmērējot kādu piramīdas tirdzniecības sūdu ( nebaidos šī vārda ), frāze "katram sevi cienošam" rullē.  Tipa katram sevi cienošam pilsonim jau tāds sūds ir. Ja ne divi. 
0 0

Tēmas: 24
Ziņas: 2043

06/04/2018 12:35
Neko nemāku iebilst .  Tiem, kas tās mācības ir izgājuši tas labāk zināms.
0 0
12 3456...19
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas