Ielogoties
Reklāma

Zvaigžņu bērni ir zvaigznes... / 100

23/11/2014 22:47 | Diskusija lasīta 6638 reizes
..par viņiem runā presē, TV, netā... bet mazās sirsniņas pašas vēl šai dzīvē neko nav sasniegušas... bet tiek runāts par viņu dārgajiem tērpiem, izpriecām... nu, it kā piemītošajiem talantiem...
Atbildes (131)
1...345 67

Tēmas: 3
Ziņas: 7403

24/11/2014 22:21
piemērs ar binladenu iespārda!! Ja visi tie 50 būs atsitušies tēvā, cik tur vēl nevajadzēs specnazus sūtīt, lai viņus visus zem zemes dabūtu - tos "zvaigznes" bērnus :( ..labāk, ja šim neviena nebūtu bijis
0 0
24/11/2014 22:25
murmulis jau te nepirmo reizi velk uz islama pasauli..kā labo piemēru..
0 0

Tēmas: 3
Ziņas: 7403

24/11/2014 22:27
murmulis paliek murmulis
0 0
24/11/2014 22:27
Neizlasiju visus komentarus, be tada sajuta, ka Murminatoram galva biku saskobijusies. Ko tad Tu mums ieteiktu klausities? Vai man tagad ir jaievac info par katru muziki, ar ko vins drazas, cik dzer, vai lieto narkotikas? Es klausos muziku, bet ne interesejos par vina privato dzivi!
0 0
24/11/2014 23:05
..laikam, es te esmu vienīgā, kas neko nesaprot, jūs palasot... labvakar
0 0

Tēmas: 3
Ziņas: 7403

24/11/2014 23:07
jā, par mazajām sirsniņām pavisam esam aizmirsuši pieminēt :(
0 0
24/11/2014 23:10
krot netēlo... bet vispār viss kā tautā... auzās)
0 0

Tēmas: 46
Ziņas: 12388

25/11/2014 20:24
piemērs ar binladenu iespārda!! Ja visi tie 50 būs atsitušies tēvā, cik tur vēl nevajadzēs specnazus sūtīt, lai viņus visus zem zemes dabūtu - tos "zvaigznes" bērnus :( ..labāk, ja šim neviena nebūtu bijis
______________________________________________________________________________
O! Izrādās, ka te arī ir tādi, kuri vēl politiķiem un avīžniekiem tic :-D. Nu, es saprotu un redzu to, ka, spriežot pēc rīcības noteiktās situācijās, latvju vidū vēl pēc 30 gadu vecuma sasniegšanas ir daļa tādu, kuri vēl zobu fejām, lieldienu zaķiem, santaklausam un vienotības veiksmesstāstiem tic.
0 0

Tēmas: 46
Ziņas: 12388

25/11/2014 20:25
murmulis jau te nepirmo reizi velk uz islama pasauli..kā labo piemēru..
________________________________________________________________
Taisnību sakot, viņiem ir lietas, ko vajadzētu pamācīties.
0 0
25/11/2014 23:50
nē. viņiem ir lietas, ko mums labāk nezināt un nemācīties...
0 0

Tēmas: 49
Ziņas: 5301

26/11/2014 08:07
Lasīju pa diognaali she sarakstīto... Palika dīvaini... Tad jau peec dazhiem tekstiem ir noprotams, ka izcilu cilvēku vispār NAV.
Man gribas pajautāt vai tiešaam Dizhais Murminators piemēram R. Paulu uzskata par "zvaigznes" statusa necieniigu?
Nu tiešaam nevajag saukt par zvaigznēm VISUS, kas to veelas un dara visu, lai taa būtu. Diemžēl ir jau tādas zvaigzhnju slimības, kuras, ja nevar paspīdēt ar kaut ko apbrīnas vērtu, dara to ar kaut ko negatīvu.
Nevajadzētu jaukt zvaigzni (sava JOMAA) gjeeniju ar pseido zvaigznēm un runāt par kultūru. Zvaigzne buutiibaa nevar būtu kultūras nesēdēja, taa vienīgi var būt IZCILIIba kaadaa konkrētajā darbības sfēra.
0 0

Tēmas: 46
Ziņas: 12388

26/11/2014 12:14
Man gribas pajautāt vai tiešaam Dizhais Murminators piemēram R. Paulu uzskata par "zvaigznes" statusa necieniigu?
__________________________________________________________________________
Kas ir R. Pauls, salīdzinājumā ar to pašu E. Džonu? Zvaigzne, kuru pazīst kādi 50 miljoni šīs pasaules iedzīvotāju? Nu, labi, kādi 100 ... 150 miljoni varbūt. Tas ir puse vienas ASV iedzīvotāju skaita. Viņš stāv pāri visam tam, par ko es iepriekš rakstīju, lai arī jaunībā ir dzēris diezgan, bet cik tādu šodien starp "zvaigznēm" vispār ir?
0 0

Tēmas: 46
Ziņas: 12388

26/11/2014 12:17
... ja būtu bijis iezilgans vai kā citādi "derīgs", - varbūt būtu arī visā pasaulē pazīstams. Atrodiet Z. Liepiņa interviju LTV pēc tam, kad "Prāta vētra" bija piedalījusies Eirovīzijā! Tad varbūt sapratīsiet labāk, kuri un pēc kādiem kritērijiem tiek pie vispasaules slavas šōdienas mūzikas industrijā.
0 0
26/11/2014 12:34
nu ko var muldēt visā pasaulē nav pazīstams visiem zināmu iemeslu dēļ..
0 0
26/11/2014 12:42
Atceros ka tantuks Boila, nodziedaja, un kljuva slavena, tad nu man tads jautajums, vai vina ar kadam slavenam tantukam palaizija vaveri(mol kljuva zila) un tapec kljuva par zvaigzni?
0 0

Tēmas: 49
Ziņas: 5301

26/11/2014 16:29
Nu es saprotu, ka šeit visi vienīgi par zvaigznēm uzskata dziedošos... zilos un rozā...  
Diemžēl ir gana daudz citas zvaigznes - futbolists Pele, F-1 - braucējs Šūmahers vai Lauda, fiziķu Kirī pāris un vēl var skaitīt plejādi..., ir gleznotāji (ko te jau iepriekš minēja) un visas tās ir zvaigznes, tik katrs savā jomā, bet neviens neskaitās "kultūras nesējs"

Murminator, izklausies gana smieklīgs... nu un tad ka jaunībā... ir ko darījis, tas taču neliedza viņam rakstīt tautai tīkamu mūziku... un vispār - kāda var būt daļa ko, kurš dara, īpaši ja viņš savā jomā sasniedz panākumus (nelaizot un nekrāsojoties)???
0 0

Tēmas: 46
Ziņas: 12388

26/11/2014 17:31
Nu es saprotu, ka šeit visi vienīgi par zvaigznēm uzskata dziedošos... zilos un rozā...
Diemžēl ir gana daudz citas zvaigznes - futbolists Pele, F-1 - braucējs Šūmahers vai Lauda, fiziķu Kirī pāris un vēl var skaitīt plejādi..., ir gleznotāji (ko te jau iepriekš minēja) un visas tās ir zvaigznes, tik katrs savā jomā, bet neviens neskaitās "kultūras nesējs"
____________________________________________________________________
Labi, gandrīz pārliecināji. Tomēr tēmas pieteikums un sākums lika saprast, ka runa būs tieši par dziedātājiem, utml.
Varbūt tā, ne gluži par tēmu, bet pašiem patīk bieži vien padižoties ar tēvu, vectēvu, utt. sasniegumiem. "Mans vectēvs bija leģionā", "Mans vectēvs ... ", utt. Jau pieminētie arābi tad saka: "Nestāsti man, kas ir tavs ... Pastāsti, kas esi tu pats?"
0 0

Tēmas: 46
Ziņas: 12388

26/11/2014 17:33
Murminator, izklausies gana smieklīgs... nu un tad ka jaunībā... ir ko darījis, tas taču neliedza viņam rakstīt tautai tīkamu mūziku... un vispār - kāda var būt daļa ko, kurš dara, īpaši ja viņš savā jomā sasniedz panākumus (nelaizot un nekrāsojoties)???
_____________________________________________
varbūt mazliet pārspīlēju, bet palieku pie sava jautājumā, ka blēžus, dzērājus, narkomānus un citus atsaldeņus par dižgariem un autoritātēm saukt un uzskatīt negribu.
0 0

Tēmas: 49
Ziņas: 5301

26/11/2014 17:35
Domāju gan ka nē, sapratu, ka tēma ir par viņu bērniem, uz kuriem gulstas vecāku slavas smagākā nasta,  jo no viņiem arī gaida īpašus sasniegumus attiecīgajā jomā.
0 0

Tēmas: 46
Ziņas: 12388

26/11/2014 17:36
nē. viņiem ir lietas, ko mums labāk nezināt un nemācīties...
________________________________________________
Neviens neliedz paņemt labāko no krieviem, leišiem, poļiem, zviedriem un arābiem. Tad, kad latvieši savus vecākus cienīs tā, kā arābi (un pārējie musulmaņi ar retiem izņēmumiem), tad varēsim uzskatīt, ka viena no labākajām lietām ir paņemta un ka latvieši ir sākuši mācīties labāko no citām tautām.
0 0
1...345 67
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas