Ielogoties

Par visu un neko / 28420

03/04/2020 10:48 | Diskusija lasīta 903819 reizes
Bet uzvedieties labi, lai katras dienas beigās visi dzīvi..           Noteikumus taču ziniet...  

 
cherry01 | 22/06/2023 05:24 undefined

Iesniegt sūdzību par lietotāju (cits iemesls)

beastmodeon

Diskusiju sadaļā diskutants beastmodeon pārkāpj portāla lietotāju noteikumus: proti -Portālos aizliegts lamāties, lietot rupjus vārdus, jebkādā veidā aizskart, pazemot, nonicināt, apmelot citus lietotājus, izvietot jebkādu informāciju tekstu vai failu veidā, kas ir aizskaroša, draudoša, zaimojoša, apmelojoša, neslavu ceļoša. Nav pamata pārējos diskutantus visu laiku apsaukāt par urlām, aitām utt. Šis teksts no viņa ir kalusāms jau apmēram mēnesi no kāda 19. aprīļa diskusijā Par visu un neko. Šeit sarunās medz arī viedokļi nesakrist, bet nievājoša, aizvainojoša un aizsaroša attieksme bez pamatojuma no beastmodeon notiek nepārtraukti. Nepārtraukts mobings pret diskusijas dalībniekiem, ar kuriem didkutants uzskata, ka nesakrīt viedokļi. Tiek likti kaut kādi tiktoka ieraksti ar norādi par to, ka tur redzami diskusijas dalībnieki un tātad par citiem tiek izplatīta aizskaroša, draudoša, zaimojoša, apmelojoša, neslavu ceļoša informācija. Diskusijas autorei par šo ir ziņots, bet diskusijas autore neko šai sakarā nav darījusi. 

 

___
Reklāma   

VIP konta cena:

4 mēneši (120 dienas): 10 €
6 mēneši (180 dienas): 15 €
9 mēneši (180 dienas): 20 €
12 mēneši (360 dienas): 25€

https://www.tauta.lv/mans/vip/b/?
Atbildes (39136)

Tēmas: 4
Ziņas: 6834

09/07/2022 09:19
Murminators ir kompetents itin visos jautājumos, tai skaitā "ķeizaros". 
Laikam visu paguvis izbaudīt uz savas ādas.
Labrīt.
0 0

Tēmas: 4
Ziņas: 39698

09/07/2022 09:34
Labrīt, Jūras svētkos, ..laikam vēsākajos manā mūžā... Šodien tik daudz visādu pasākumu, koncertu, kas jāpiedzīvo, bet nekas... uzvilks jaciņu, ieraus kon-jaciņu un būs gerai!
Par suņiem jau izteicos, es ar savējo kopā vannā gāju, bezprobļem, ..stāsts par to, ka vajag izvēlēties vietas, kur to VAR legāli darīt, nevis uzliekot mīksto vest uz centrālo pludmali.
Par ķeizariem ar galīgi garām, ..mans jaunākais kā reiz ir ķeizars, jā, varbūt agrā bērnībā bija pavairāk problēmu, bet tagad-neatceros, kad viņam pēdējoreiz iesnas bijušas.
Tāpat meitai ir ķeizariņš, pat labāka veselība kā otram bērnam.
Un vēl, Murmim tak patīk, ko saka A. Hermanis... tūlīt atradīšu un iekopēšu, ko viņš saka par OMD.
0 0

Tēmas: 4
Ziņas: 39698

09/07/2022 09:36
Par OMD. Nu ko, izrādās, ka šis ir patiesības mirklis Latvijas valstij un visiem tās iedzīvotājiem, visiem kopā un katram atsevišķi.
Un tas, ka tik liela daļa pat latviešu apšauba obligāto militārdienestu, skaidri parāda, ka sabiedrība šeit ir mēreni iepuvusi un viss ir aizgājis greizi. Izrādās, ka pat liela daļa latvieši šo valsti uztver tikai kā patērētāji. Un tā arī ir Latvijas problēmas būtība - tiek atbalstīta pilnīgi ačgārna pseidoliberālā vērtību sistēma, kur katrs domā tikai par savu nabu, savu personisko labumu un nevis kopējo. Tādai kopienai nākotnes nav, ja nekas nemainīsies.
Man ir četri dēli un viens no viņiem jau sen dzīvo Igaunijā (mamma igauniete) un pavisam drīz viņam būs jāiet armijā. Tas nozīmē, ka iespējamā kara gadījumā viņš kopā ar visiem pārējiem igauņu vīriešiem dosies karot arī par Latviju Latvijas teritorijā (jo skaidrs, ka Baltijas fronte būs kopēja), kamēr latviešu vīrieši, kā izskatās, emigrēs un no karošanas izvairīsies. Un tagad, kā jūs domājat, - ko igauņi un lietuvieši (kuriem obligātais dienests jau sen attiecas uz visiem vīriešiem) domās par mums latviešiem?
Es uzskatu, ka Krievijas iebrukuma draudu gadījumā mums būtu jācenšas laicīgi nogādāt emigrācijā bērnus un sievietes (izņemot tās, kuras jau iesaistītas dienestā vai zemessardzē), bet visu vecumu vīriešiem būtu jāpaliek šeit un jāaizstāv mūsu zeme. Arī tādiem kā man, kuriem pāri 55 gadiem, gan atradīsies veids kā palīdzēt.
Ironiskā kārtā Pabriks pārstāv partiju, kuras ūberliberālais elektorāts (spriežot pēc sašutuma soctīklos) vairumā nav gatavi aizstāvēt mūsu valsts neatkarību. Tas tikai pierāda, ka Pabriku Madridē iespieda kaktā. Jo visām kaimiņvalstīm (ne tikai ASV) arīdzan pacietība izbeidzās, - jo Latvija šobrīd ir neuzticama un nesaprotama valsts, ķēdes vājais posms. Arī man kopš vakardienas tā liekas.
Visšokējošākais - tieši "radošo industriju" ļaudis (spriežot pēc soctīkliem) rādās ir vismazāk uzticami.
OMD tests uzstādīja baisu diagnozi.
0 0

Tēmas: 4
Ziņas: 6834

09/07/2022 10:24
Jāpiekrīt vien Alvim būs, diezgan jau bēdīga aina iezīmējas, ja tā labi padomā...
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 24335

09/07/2022 10:36
Labrīt vasarā! Arī piekrītu Alvim, kaut jaunieši bieži vien nav tik infantili kā runājošie veči portālos.
0 0

Tēmas: 46
Ziņas: 12903

09/07/2022 10:49
Paldies, Solari, par Hermaņa tekstu! Es, savukārt, iekopēšu vienu komentāru zem šī raksta (tas ir publicēts arī pietiek.com, no turienes arī ir šis komentārs), kuram pilnīgi piekrītu.

Kamēr šodienas LV turpinās būt LPSR ’1980 dvīņumāsa, tikmēr arī attieksme no iedzīvotājiem pret šādu "valsti" būs precīzi tāda, kāda bija pret LPSR, tā kā autors var nenodarboties ar pelnu bārstīšanu sev uz galvas. Pietiek atcerēties varas attieksmi pret iedzīvotājiem pēdējo 25 gadu laikā un pavisam nesenās kovidrepresijas, lai nebūtu nekādas vēlēšanās ne potēties, ne jebkādā veidā aizstāvēt pastāvošo režīmu. Īstam patriotam jau sen būtu jāpaņem sūdains koks un esošā vara jāpatriec uz neatgriešanos.

Un te - mans viedoklis. Ir vajadzīga varas krīze, lai tie, kuri sēž tur, augšā, beidzot saprastu, kurš šeit ir saimnieks, ja vien pašreizējā Satversme nav fikcija - durilka kartonnaja. Šiem komunistēniem, kurus tik ļoti atbalsta vidvudi un kuri deviņdesmitajos Maskavai skaisti pateica, "Tā kā jūs, Maskavas kungi, esat bankrotējuši, tad tagad un turpmāk MĒS drā@īsim šīs teritorijas iedzīvotājus jūsu vietā, " ir beidzot jāpielec, ka, neko nemainot, nekas arī šeit nenotiks. Viens gudrs arābs sen, sen ir teicis aptuveni tā: "Kad varas un tautas izpratnes par valsts attīstības virzienu ir atšķirīgi vērsti vektori, valstī neizbēgami sākas stagnācija." Precīzi tas notiek vai jau ir noticis ar LV, un tam tā ir jānotiek. Pati vara ir panākusi, ka vismaz 62000 iedzīvotāji, kurus atlaida par nepotēšanos, sabotēs visu, ko vien viņiem liks priekšā šī vara, smieklīgus " jaunus līgumus starp valsti un sabiedrību" (Autors - Rinkēvičs) ieskaitot.
Jauns līgums starp valsti un sabiedrību ir šis OMD? Es neuzskatu, ka būtu sabiedrībai jāslēdz kaut kādi jauni līgumi ar valsti un varu, kamēr pēdējā nav sākusi pildīt savas saistības saskaņā ar vecajiem līgumiem. Nez, vai te kāds ir parakstījies zem "līguma starp valsti un sabiedrību", kurā ir paredzētas pērkamas tiesas, pilnīgi impotenta policija, medicīna un izglītība, tādas, kādas tās ir un pensijas, nerealizējama procedūra, lai ierosinātu referendumu, uzblīdusi birokrātija, kura ne par ko neatbild? Es nē, tādu līgumu neakceptēju un neakceptēšu ar savu parakstu. Izpildīs vecos līgumus, - domāsim par jaunu. Ja nav spējīgi, - lai visas vienotības, nacapvienības un pārējie, kuri tur sēž gadiem, savāc savas mantiņa unlasās darīt to, ko viņi prot, nevis mocās kā krupji ar nāvi politikā. Lai iet ieskrieties ar savu OMD šobrīd.
0 0

Tēmas: 4
Ziņas: 39698

09/07/2022 11:03
Un te atkal pierādās, ka uztvere katram savādāka... Tu gribi visu graut un postīt, bet anarhija jau ne pie kā laba nav novedusi. Sagraut sistēmu var ātri, bet ko vietā?... Vai ir pārliecība, ka jaunais būs kas labāks... un vēl... pārejas periods, kad viss ir drupās, nav vispār nekā... Tu to novēli saviem bērniem un mazbērniem?? Dzīvot tādā pasaulē?
Piekrītu, ka mums ir kaut kāds ’’politiķu lāsts’’ uzlikts, valdības nomaina cita citu, bet nekas uz labu nemainās... nezinu-kāpēc tas tā notiek, kāpēc normāls cilvēks, nokļūstot Saeimā pēkšņi pārvēršas un kļūst par ’’rijīgu cūku’’. Es nevaru to izskaidrot... Un viss, kas ar mums notiek ir sekas tam, ka cilvēki vairs neuzticas savai valdībai, un ignorē visu, ko tā lemj.. Bet Hermaņa tekstā es vairāk gribētu uzsvert tekstu par patērētāju sabiedrību..., par to, ka mēs esam līdzatbildīgi. Ka zudis patriotisms, un galvenais ir pašlabums, paša maks, paša vēders... tas ir skumji.
0 0

Tēmas: 4
Ziņas: 6834

09/07/2022 11:05
Murminator, tavs viedoklis ir merkantīlā absolūtā mazākuma viedoklis. Un tā arī paliks "mūžīgi mūžos āmen". Pēc 2022.gada 1.oktobra jau nu noteikti. Un labi vien ir, ka tā...
(katrā sabiedrībā jau gadās pa kādiem dažiem "dīvainīšiem")
0 0

Tēmas: 46
Ziņas: 12903

09/07/2022 12:20
Un te atkal pierādās, ka uztvere katram savādāka...  

Tieši tā! Esmu sabiedriskā līguma teorijas piekritējs. Īsumā ... mans sencis tālā senatnē atteicās no daļas savu tiesību (laupīt, nogalināt, utt.) par labu valstij apmaiņā pret drošību, kaut kādiem pieņemamiem noteikumiem un vēl šo to. Atteicās uz LĪGUMA pamata, kas neatceļ viņa (un manu) sākotnējo brīvību. Līgums ir spēkā, kamēr abas līgumslēdzējas puses pilda saistības. Citiem vārdiem, atšķirība ir tāda, ka es atšķirībā no daļas citu uzskatu, ka valsts ir radīta manai ērtībai, nevis es - valstij. Kā tramvajs, piemēram, kurā samaksājot es varu parvietoties pa pilsētu.
Pēc vispārzināmās teorijas un Satversmes (kas tieši ir šis LĪGUMS), vara šai valstī pieder kam? Tā kā "uz papīra" un "reāli" šis punkts ir krasi atšķirīgs (vara te nekādai tautai nepieder un nav piederējusi, to ir piesavinājusies "elite", kuru pēc tās pašas teorijas un satversmes tauta deleģē dažādu uzdevumu veikšanai jeb ... tautas kalpi ir atņēmuši varu kungam - tautai), tad ... ar labu viņi neko neatdos, sekojoši "graut un postīt" neizbēgami nāksies, lai atgūtu to, kas ir nozagts. Jo ilgāk šo režīmu jūs atbalstīsiet, jo vairāk "asiņu" būs jālej, kad taps skaidrs, ka ir kas būtiski jāmaina.

nezinu-kāpēc tas tā notiek, kāpēc normāls cilvēks, nokļūstot Saeimā pēkšņi pārvēršas un kļūst par ’’rijīgu cūku’’. Es nevaru to izskaidrot...  

Redzi, kur arī ir atšķirība. Es nesamierinos ar "nezinu, kapēc" un "nevaru to izskaidrot", es meklēju atbildes uz jautajumiem, kuri man rodas. Procesā veidojas atšķirība apkārt notiekošā vērtējumā. Tieši tas izskaidro manu tik kategorisko "attieksmi".
0 0

Tēmas: 46
Ziņas: 12903

09/07/2022 12:21
zudis patriotisms

Nekur nav zudis, tikai "Es mīlu šo zemi (valsti), bet ienīstu tās valdību."
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 23103

09/07/2022 12:37
Nu tad atliek vien stātīt tai zemē kartupeļus un dzīvot priekš sevis, Murminator.
Man jau liekas ka valsts tā ir sabedrība arī, ne tikai zeme. Sabiedrību veido cilvēki. Cilvēki ar savu attieksmi. Un, ja tā attieksme ir tāda - es neko prātīgu nedarīšu, par spīti valdībai, tad jau būs tā kā būs. Mūsdienās ir populāri - lai dara tie citi. Es paskatīšos un padomāšu vai ir gana labi.
Kaut kā stulbi
0 0

Tēmas: 26
Ziņas: 7569

09/07/2022 13:23
valsts tā ir sabedrība arī, ne tikai zeme. Sabiedrību veido cilvēki. Cilvēki ar savu attieksmi. Un, ja tā attieksme ir tāda - es neko prātīgu nedarīšu, par spīti valdībai, tad jau būs tā kā būs. Mūsdienās ir populāri - lai dara tie citi. Es paskatīšos un padomāšu vai ir gana labi (c)
Ļoti precīzi.
Paskatītāji. Padomātāji. Patērētāji. Un pakritizētāji. Un šis nemainīsies, pat ja pēkšņi ar vienu knipja sitienu mums te būtu krutākā un foršākā valdība visas pasaules kontekstā. Es secinu, ka ne sūdīgas valdības dēļ tas tā..
0 0

Tēmas: 46
Ziņas: 12903

09/07/2022 13:49
Vispirms ir jāsaprot un jāatbild sev uz jautājumu, vai pie pašreizējās kārtījbas IR JĒGA kaut ko darīt? Mani kaut kā īsti neapmierina bites statuss, kura strādā - vāc medu, lai galarezultatā to apēstu kāds cits. Un jēgas - nekādas. Pilnīgi.
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 23103

09/07/2022 14:13
Par to jau tas stāsts. Tā baile ka tie citi arī tiks klāt taviem labumiem ir tik liela ka izvēle ir -  labāk neko nedarīt. Lai ne citiem... ne man :)
Tad nu esam tur kur esam. Vieni neko nedara un uzglūn citu labumiem, citi labāk nedara, lai tiem pirmajiem netiek. Un tā tā dzīve paiet. Labi ka ir vēl tie kuri vnk dara un dzīvo. 
Te var vilkt paralēles ar Kevina teikto filmā. Par slidām. Taupot, tās turēja skapī, jo žēl bija lietot. Un tad vienā brīdī konstatēja ka slidas jau ir par mazu. Kā tautā ( ne Tautā) saka - ne pašam ne Sašam
0 0

Tēmas: 46
Ziņas: 12903

09/07/2022 14:30
Nevajag sūkstīties. Kā saka, bumbiņa ir varas laukuma pusē. Viss ir panākams vienkārši un bez lielas piepūles. Viņiem. Atcelt antidemokrātiskos likumus, ieviest atbildību par lēmumu sekām savās rindās, utml. ... Tas nav ne grūti, ne ilgi tad, kad tavās rokās ir likumdošanas sviras un visa izpildmašinērija, bet te jau ir drusku cits stāsts. Ja kādu atlaidīs par slinkumu, stulbumu vai nolaidību, tad viņi tacu visi tur, augšā zina, ka, ja sāks stāstīt visu, ko zina ... oiiiiiiii, tad ne viens vien ... pat ne viens vien desmits no labi iesildītajām būs raušus jāizrauj, un tas nav izdevīgi. Iznāks kā Gudelei - mūsu e-lietu bijušajau ministrei.
0 0

Tēmas: 26
Ziņas: 7569

09/07/2022 14:49
Nezinu, kas ir Gudele, Nezinu, kā Gudelei izgāja. Un zināt negribu ar.
Arī bez šīs infas dzīvoju labi.
0 0

Tēmas: 46
Ziņas: 12903

09/07/2022 14:57
Gudele bija e-lietu ministre, kura atlaida savu padoto, bet tā publiski palaida info, ka uz I. Gudeles jubileju tikusi par ministrijas naudu pasūtīta torte par Ls. 600, ja pareizi atceros. Beidzās ar to, ka demisionēja pati Gudele.
0 0

Tēmas: 4
Ziņas: 6834

09/07/2022 14:59
Nepareizi atceries. Beidz atkal baumot. Torte nemaksāja 600 LVL.
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 23103

09/07/2022 15:01
Eh, Murminator! Nu labi. Atliek vien Tev novēlēt ērtu sēdēšanu un bumbiņas gaidīšanu. Tikai, ik pa brīdim, izstaipi savus locekļus. Ka nepaliek stīvi.
Bet es iešu un turpināšu dzīvot savu dzīvi. Kafijas pauze ir beigusies.
Bet tie apiņi, ziniet... kaut kāds vājprāts. Visas rokas saskrāpētas. Katru reizi solos vilkt kaut ko ar garām piedurknēm. Bet atceros tikai tad kad vakarā sāk sūrstēt āda.
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 24335

09/07/2022 15:09
Kā fb viens kungs teica- ir divu kategoriju ļauži: Cilvēki un necilvēki - tie, kas vēl nav izauguši līdz cilvēkiem. Tiem kā maziem bērniem viss jāiebāž mutē, jāsagremo un vēl nebūs labi. Nu neko, lai paaugās.
0 0
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas