Ielogoties
Reklāma

Kurš man izskaidros? / 5600

03/01/2016 21:02 | Diskusija lasīta 191193 reizes
Tie, kuri šeit uzturas ilgāku laiku, ceru, atceras tās agrāko laiku manis iniciētās diskusijas, kurās kritizēju valstī un sabiedrībā notiekošās ačgārnības, vienas dienas domāšanas recidīvus un citas lietas, kuras, tā turpinot, šo valsti un sabiedrību vienkārši iznīcinās, droši vien atceras, kā toreiz liela daļa šejienes komentētāju uzmetās virsū man personiski ar kritiku un pat vismaz 2 reizes piedraudēja ar sūdzībām Drošības policijā, pie tam aktīvākie šajā ziņā bija atsevišķi personāži (nikus nesaukšu). Tagad viņi paši ir uzveidojuši līdzīgu diskusiju par bērnu tiesību aizsargātājas no tiesībsarga biroja attiecībām ar personiskajiem bērniem. Iesaistījos, tikai nu vairs jau nekritizēju ne valsti, ne ierēdņus, neko ... Aizstāvēju, cik varēju, lietojot izteicienus un retoriku, kuru iemīļojuši mūsu valdošie. Un? ... Kāds ir rezultāts? TIEM, PRECĪZI TIEM PAŠIEM PERSONĀŽIEM TAS ATKAL NAV LABI!
Murminators esot reibumā, utml. :)
Kāds var man izskaidrot šīs parādības cēloņus, īsto dabu un būtību? Gribētos saprast, kā TAS strādā?
Atbildes (7984)

Tēmas: 46
Ziņas: 13896

12/08/2025 18:51
Labāk vēlu, neka nekad. Redzu, vēl vienam pielēcis, ka, ja kas šeit sākas, nav jānodarbojas ar pašizīnināšanos, aizstāvot ilūziju par "valsti", bet gan ātrāk jāvāc mantas. Labi, ka vismaz tagad cilvēks sapratis, kāda ir situācija.
3 3

Tēmas: 46
Ziņas: 13896

12/08/2025 18:59
Pirmais notikums bija Eiropas Savienības vadītāju, ko pārstāvēja fon der Leiena, Eiropadomes prezidents Antoniu Košta un Kaja Kallasa, vizīte Kīnā, kur, kā izteicās šie politiķi, viņi taisījās runāt ar Ķīnu “no spēka pozīcijām”. Par vizītes rezultātiem Latvijā neko vispār nerakstīja, jo šī vizīte izrādījās pilnīga izgāšanās.

Sarunas bija paredzētas divu dienu garumā, bet Eiropas Savienības delegācija devās projām jau pēc pirmās dienas. Sarunas ar Ķīnu “no spēka pozīcijām” Eiropas Savienības delegācijai diez ko neizdevās. Laikam jau tāpēc pie mums par šīs vizītes rezultātiem neko nerakstīja, bet rezultāti principā atspoguļoja pašreizējo lietu stāvokli.
Pirmkārt, tādas valstis kā Ķīna, Indija, Krievija nav tās, kuras principā ļaus kādam runāt ar sevi no spēka pozīcijām. Otrkārt, Eiropai jau nekāda reāla spēka nemaz nav.
Man visai bieži izsauc izbrīnu tā saucamo propeiropeisko politiķu aprobežotība. Piemēram, Breksita laikā varēja dzirdēt tādu mūsu politiķu kā Pabriks izteikumus, ka nu tikai Lielbritānijai būs jāmaksā milzīgas, milzīgas summas par izstāšanos no Eiropas Savienības. Nu tik viņiem par to būs mums jāmaksā.
Es jau toreiz tam absolūti neticēju. Rezultātā Lielbritānija nesamaksāja ne centa. Tagad gribas retoriski jautāt, vai tiešām tas pats Pabriks bija tik dumjš, ka viņš pats tam arī tiešām ticēja, vai arī viņam bija kādi norādījumi tā runāt un tā stāstīt žurnālistiem?

Kallasa un fon der Leiena absolūti nav tāda līmeņa personības, kā bija Napoleons vai Krievijas cars. Man vispār rodas šaubas par viņu prāta spējām, ja viņas pilnā nopietnībā taisās runāt ar tādām valstīm kā Ķīna un Krievija no spēka pozīcijām.

Nākamais notikums, kas raksturojams kā Eiropas pazemošana vai izvarošana, ir tas, kā fon der Leiena noslēdza ar Trampu Skotijā tirdzniecības vienošanos.

Pirmkārt, kāpēc fon der Leienai vispār bija jāskrien uz Skotiju, lai obligāti tiktos tur ar Trampu? Vienošanās acīmredzami izdevīga ASV. Tad lai Tramps brauc pie Eiropas politiķiem, bet Eiropas politiķi “kā izsūtāmie puikas” skrien pie Trampa kā pie sava saimnieka saimniekam izdevīgākā vietā un laikā. Kur pašcieņa? Kur diplomātija? Citādi kā par Eiropas pazemošanu vai izvarošanu šo vienošanos nosaukt nevar.

Vienošanās paredz, ka ASV pārdos Eiropas Savienībā savas preces bez jebkādiem muitas tarifiem, tas ir brīvi. Arī Latvijā ASV varēs brīvi ievest un pārdot te savas preces, bet Eiropas preces ASV tiks apliktas ar 15% muitas nodokli. Tas attiecas arī uz Latvijas precēm, kuras gribēs turpmāk pārdot ASV.
Turklāt fon der Leiena parakstījās zem tā, ka Eiropas Savienība investēs ASV ekonomikā 600 miljardus ASV dolāru un iegādāsies trīs gadu laikā ASV energoresursus par 750 miljardiem dolāru. Kā tas viss notiks, īsti skaidrs nevienam nav. Bet nevis ASV te cels rūpnīcas un ieguldīs naudu Latvijas ekonomikā, bet Latvijai būs jāiegulda nauda ASV ekonomikā.

Faktiski fon der Leiena parakstījās zem tā, ka turpmāk Eiropa būs grantēts ASV ienākumu avots. ASV pelnīs naudu, un mēs visi maksāsim ASV. Eiropa tagad būs ne tikai militāri, bet arī ekonomiski atkarīga no ASV. To, ka Eiropa tagad ir nevis pie pusdienu galda, bet Eiropa ir ēdienkartē, to parāda nākošais notikums – gaidāmā Trampa un Putina tikšanās Aļaskā, kur šie kungi taisās bez Eiropas lemt, ko darīt turpmāk ar Ukrainu. Pilnīgs Kallasas diplomātijas un proeiropeisko politiķu triumfs.
Bet neko citu no tādas notikumu attīstības arī nevarēja gaidīt. Tā visai drīz pienāks laiks, kad lielvalstis sāks no jauna savā starpā dalīt ne tikai Ukrainu, bet arī Eiropu, jo nav jau garantēts, ka, piemēram, Ķīna gribēs samierināties ar to, ka Eiropa kā kolonija turpmāk piederēs ASV.


Labs raksts pietiek.com. Jeb aptuveni tas, par ko šodien jau rakstīju, - dinozauriem vēl aizvien šķiet, ka ar krieviem var sarunāties ultimatīvā intonācijā.
3 4

Tēmas: 0
Ziņas: 3257

12/08/2025 20:51
Tieši tā, ko te aizstāvēt?
4 4

Tēmas: 0
Ziņas: 335

12/08/2025 21:23
Sevi jāaizstāv, nevis kaut kādu mistisku valsti. Stulbais beduīns, ne tikai čakarē cilvēkus ar alkohola tirdzniecību, tagad vēl čakarēs ar slimības lapām.
5 4

Tēmas: 0
Ziņas: 3257

12/08/2025 21:35
Jā, gar slimības lapām grābstās, cilvēki netiek uz izmeklējumiem, pie ārstiem, sabeidz veselību viņš medicīnu piebeigs
3 4

Tēmas: 46
Ziņas: 13896

12/08/2025 22:18
... bet tikmēr ...
Armēņu radio stāsta, ka aizvadītajā diennaktī ... vienā diennaktī  krievi ir ieņēmuši 112 kvadrātkilometrus Ukrainas teritorijas pie Pokrovskas. Mirnograda un Pokrovska ir bloķētas. Līdz pilnīgam aplenkumam palikuši 8 km.
2 5

Tēmas: 0
Ziņas: 17949

12/08/2025 22:31
... par emigràciju
3 4

Tēmas: 1
Ziņas: 16375

13/08/2025 07:08
Labrīt!
 Par tām slimības lapu diagnozēm, kuras it kā būtu jāzina darba devējam, īsti nesaprotu... Kā tas atvieglos darba devēju... nu, zinās diagnozi un ko pēc tam?? sāks mobingot, bosingot un izdomāt viskautko, lai no darbinieka atbrīvotos?  ne visi ir godprārīgi darba devēji... ne visi... vai darba devēji ir nodrošinājuši darba aspttākļus visiem tādus, kādiem tiem ir jābūt un vai visās vietās to arī var nodrošināt?
ahā... Tev ārsts noteicis depresiju??? nu ātri ar deprsiju no manis tiksi atbrīvots... nu kaut kā tā... sāp mugura un ej pie ārsta??? nu nekas... varēsi meklēt citu vietiņu, kur mugura nesāpēs... uttttttt
Bet cerēsim uz to labāko - darba devējs skries un dikti, dikti domās par to, lai to darba vidi sakārtotu atbilsoši prasībām:))))))
6 5
13/08/2025 08:06
Par to savas valsts aizstāvēšanu. Kā likums-kuri visskaļāk klaigā par tādas nepieciešamību-visātrāk tinas prom pie īstas darbības pienākšanas brīža.
Ar muti Parīzē, ar darbiem aizgaldē.
4 4

Tēmas: 0
Ziņas: 335

13/08/2025 08:12
Jā gan, kad tiem dižpatriotiem, kas par OMD, karošanu, pajautā, vai pats/pati ir kaut Zemessardzē, tad nē, neesot. Par kuslu, par vārgu, lai to dara citi.
6 4
13/08/2025 08:17
Arī tas. Bet muks bariem arī skaļākie urrāpatrioti. Ja raugāmies pragmatiski-tad labi vien ir. Kam mums fona troksnis vajadzīgs. Joprojām ceru, ka piektdien tiks panākta labākā vienošanās Eiropas vēsturē pēc Vīnes kongresa 1814-1815. Nu nav jānotiek cilvēku piespiedu mobilizācijai 2025.gadā.
Vien Metterniha kunga Eiropai vairs nav. Kam būtu jelkāds lemšanas svars. Tādas jaudas politiķi ... būs izmiruši.
Būs vien jāsamierinās ar to, ko pielems lielvalsts vadoņi.
6 6

Tēmas: 4
Ziņas: 7228

13/08/2025 08:55
excuca | 13/08/2025 08:17
... Nu nav jānotiek cilvēku piespiedu mobilizācijai 2025.gadā...


Nav jānotiek agresīvam iebrukumam citā suverēnā valstī 21.gadsimtā. Lūdzu, nejaukt sekas ar cēloņiem. Vispirms bija krievijas agresīvais iebrukums Ukrainā, tikai pēc tam, lai aizstāvētu savu valsti - ukraiņu obligātā mobilizācija. Starp citu, krievijā arī tāda bija, tikai ar mērķi nevis aizstāvēt, bet uzbrukt, vai jau aizmirsies? Un kāds miljons "paņēma pēdu"...
9 4

Tēmas: 0
Ziņas: 17949

13/08/2025 12:08
Pilnīga nodarboßanās ar huiņu... slimības lapas un diagnozrs... kaut kāda darbības imitācija varas izpildījumā... pilnīgi piekrītu jebkurš ģim ārsts bez problēmām atradīs diagnozi 10 darba nespējas dienām... un arī vairāk, ja vajadzība ir... nu piemeram, ja zini, ka iesi prom..nu tak vari pusgadu arī pasēdet, lai valsts pamaksā... pilnīgi loģidki...

Ak, mīļo cilvēk, kam vairs i teresē, kas kur un kad iebrukatagad daudz svarīgākas lietas risinās.uzmetīs tramps eiropu vai neuzmetīs, atdodot varas grožus rus
4 5
13/08/2025 12:17
Nav vispār jānotiek kariem. Bet ja reiz tādi notiek, jāvadās pēc realitātes nevis sapņiem un fantāzijām
6 5

Tēmas: 0
Ziņas: 17949

13/08/2025 12:23
... muļķīši jau var sapņot... ja nesaprot pasaules lietu kārtību... nekas jau nemainās... valda un skalda... kam nauda un vara... a pārējiem mirkšķināt aces un gaidīt, ko lielvaras lems... loģično
5 4

Tēmas: 46
Ziņas: 13896

13/08/2025 13:10
Kā likums-kuri visskaļāk klaigā par tādas nepieciešamību-visātrāk tinas prom pie īstas darbības pienākšanas brīža.

Excuca, Tev pilnīga taisnība, tomēr jāsaka ir citādi - nevis "tinas prom", bet "dodas prom ar misijas apziņu, lai cīnītos par Latvijas valsts atkalatjaunošanu, veidojot un darbojoties trimdas valdībās, sēžot gadiem uz mīneszemes specdienestu piešķirtās naudas (ja iedos, protams)." Tā kā lielpatrioti nebēgs, kā Tu kaut ko tādu varēji iedomāties? :) :) :)
Ir gan vēl viens cits variants, kurš reiz mūsu mūžā jau noticis. Vaidere, Brigmanis, Ēlerte, Lembergs un vēl daudzi citi - bijušie komjaunatnes un partijas darboņi - skaisti pārmeta kažociņus otrādi ar vārdiem: "Stājāmies iekšā, lai sabotētu." Tagad lielākus "valsts" patriotus ar uguni neatrast. :) Kas traucēs viņiem un līdzīgajiem piedāvāt savus pakalpojumus jaunajai varai ar to pašu tekstu par sabotāžu (un taisnība jau vien būs - "valsts" ir pilnīgā sēžamvietā)?
5 3

Tēmas: 46
Ziņas: 13896

13/08/2025 13:15
Nav jānotiek agresīvam iebrukumam citā suverēnā valstī 21.gadsimtā. 

Oi, cik labi pateikts! :) :) :) Saistībā ar Irāku, Afganistānu un Mali - pilnīgi piekrītu. Tomēr iebrukums notika un kas ir pats interesantākais, - tam norisināties palīdzēja "valsts armijas" kontingents. Nez kāpēc jūs, pareizie starptautiskās politikas un likumu zinātāji, tad klusējāt lupatiņās vai citos gadījumos priecīgi plaukšķinājāt plaukstiņas.
5 4

Tēmas: 46
Ziņas: 13896

13/08/2025 18:59
Orbana runas laikā Briselē Urzula neesot izturējusi un aizbēgusi no zāles. Ungārs eirosēnem tik ierastās medus liešanas ausīs vietā esot noskaldījis visu, kā ir, - Eiropu vada no realitātes atrautu birokrātu kasta.
4 3

Tēmas: 4
Ziņas: 40368

13/08/2025 19:16
Varbūt tad ungāram vajadzētu izstāties no Eiropas Savienības un iestāties NVS? Eiropas naudu saņemt patīk, ..un krievu naudu ar nesmādē. Cik ilgi sēdēs uz diviem krēsliem?
5 5
13/08/2025 19:22
Mēs arī nesmādējam krievu gāzi, naftu. Tāpat kā Spānija un Vācija, kāpinājusi piegādes... un ko tagad darīt? Tirgus ir tirgus. Nekā personīga.
Savukārt Orbans un Sijarto saka tikai to, ko tāpat visi redz. Tikai kauns pateikt
9 6
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas