Ielogoties

Kurš man izskaidros? / 4500

03/01/2016 21:02 | Diskusija lasīta 100863 reizes
Tie, kuri šeit uzturas ilgāku laiku, ceru, atceras tās agrāko laiku manis iniciētās diskusijas, kurās kritizēju valstī un sabiedrībā notiekošās ačgārnības, vienas dienas domāšanas recidīvus un citas lietas, kuras, tā turpinot, šo valsti un sabiedrību vienkārši iznīcinās, droši vien atceras, kā toreiz liela daļa šejienes komentētāju uzmetās virsū man personiski ar kritiku un pat vismaz 2 reizes piedraudēja ar sūdzībām Drošības policijā, pie tam aktīvākie šajā ziņā bija atsevišķi personāži (nikus nesaukšu). Tagad viņi paši ir uzveidojuši līdzīgu diskusiju par bērnu tiesību aizsargātājas no tiesībsarga biroja attiecībām ar personiskajiem bērniem. Iesaistījos, tikai nu vairs jau nekritizēju ne valsti, ne ierēdņus, neko ... Aizstāvēju, cik varēju, lietojot izteicienus un retoriku, kuru iemīļojuši mūsu valdošie. Un? ... Kāds ir rezultāts? TIEM, PRECĪZI TIEM PAŠIEM PERSONĀŽIEM TAS ATKAL NAV LABI!
Murminators esot reibumā, utml. :)
Kāds var man izskaidrot šīs parādības cēloņus, īsto dabu un būtību? Gribētos saprast, kā TAS strādā?
Atbildes (4663)

Tēmas: 1
Ziņas: 17347

07/07/2025 20:10
Te nu, domāju, mana pieredze un ar stulbiem naci izlēcieniem nesasmērētā reputācija varēs noderēt.(c)
manuprāt, uz šo brīdi politiskajā   retorikā nepārspētākais citāts.
10 3

Tēmas: 1
Ziņas: 17347

07/07/2025 20:11
starp citu, par žduļām rusijā saucot tās duras, kuras gaida mīīīļotos no ieslodzījuma vietām. lieki piebilst, ka caur saraksti no turienes arī iepazinušās...
8 4

Tēmas: 0
Ziņas: 904

08/07/2025 00:17
Laikam grūti saprast, ka nekādi aizskaroši atmiņu un fantāziju izvilkumi neietkemēs nedz speciālās kara operācijas gaitu vārdā neminamajā, nedz arī pasaules un situācijas uztveri citādi parliecināto galvās. Otrajiem nevajag main;it pasauli. Ir labi ar to, kas ir.
6 7

Tēmas: 46
Ziņas: 12847

08/07/2025 08:26
Excuca, pilnīgi piekrītu, tomēr ir jādomā ne tikai par sevi un jāspēlē dzīvē pieaugušā - pieauguša nevis pieaugušā - bērna loma, tāpēc nevajag liegt nevienam, arī muļķītēm kādas pozitīvas emocijas. Lai taču papriecājas. Būs vairāk miera sabiedrībā, ja arī viņas allaž būs pozitīvā noskaņojumā pret apkārtējiem.

... bet tikmēr ... armēņu radio stāsta, ka nu jau krievi ieņem pietiekoši lielas apdzīvotas vietas vienas diennakts laikā. Aizvakar vienā sektorā virzība uz priekšu sastādījusi 37 kvadrātkilometru, citā (krieviem agrāk problemātiskā) - vienas diennakts laikā ieņemta gandrīz tikpat liela teritorija, cik visa pēdējā gada laikā. Nu jau tikai pilnīgie propagandoni kaut ko klepo par ukraiņu uzvaru. Īstais brīdis langušai ar domubiedriem un stobriem no katra loga. :) Pokrovskā, piemēram, kura palēnām nonāk aplenkumā.
5 5

Tēmas: 0
Ziņas: 904

08/07/2025 08:57
Tāda kara operācija ir slikti, vienmēr ir slikti, kad mirst cilvēki, kuri varēja arī nemirt. Slikti, kad miljoniem bēg no bagātas valsts, kuru pēdējo 30 gadu laikā izlaupījuši dažādi oligarhi, viņu pakalpiņi un uzpirkti politiķi. Žēl, ka vadība ir tik tālu оху..ая, ka nekautrējās nedz publiski lietot narkotikas, nedz uzstāties narkotiku reibumā, nejūtas traucētā, nekādas zaudējuma apstākļos. Normālā situācija pie tādiem teritoriju un armijas zaudējumiem bija jau jāsāk sarunas par mieru. Lai saglabātu vismaz to, kas ir. Te skaidri redzams, ka valsti sen vairs nevada tie, kuri pat savulaik uzurpējusi varu legāli, bet turpina "vadīt" valsti kā diktatori.

Te nu mēs esam.

Kas dzirdams par draudīgo paketi krieviem? Tie jau sāk drebēt... šķiet pat esot Polijas kalnos dzirdu smieklus aiz Urāliem.
8 8

Tēmas: 1
Ziņas: 17347

08/07/2025 09:27
klau, murminator, ko armēņu radio saka par to, kurš nošāvās, un to, kurš izleca pa logu?
un tramps Ukrainai piegādāšot ieročus. labas ziņas, vai ne?
neietkemēs nedz speciālās kara operācijas gaitu (c)
vēl viena izcelšanas cienīga frāze!
5 4

Tēmas: 0
Ziņas: 290

08/07/2025 12:07
“ Tāda kara operācija ir slikti, vienmēr ir slikti, kad mirst cilvēki, kuri varēja arī nemirt.”

Cik noprotams, tas ir mājiens uz ukraiņiem un tiem, kas karo viņu pusē. Bet paši krievi taču arī mirst lielos daudzumos un ar viņiem notiek šausmu lietas. Protams, daudziem, arī man, pret to nav iebildumu, bet kāds viņiem pašiem no tā labums? Ok, viņu sievietes un vecākus vēl var saprast - kā nekā mašīnu, gaļasmašīnu vai brangu kompensāciju var dabūt, bet tie beigtie? - laikam krievs patiesi ir dziļa, nesavtīga dvēsele, kas sevi upurē radinieku labā.
5 5

Tēmas: 0
Ziņas: 24315

08/07/2025 12:22
Murmi, kamēr vatņiki lēnām rāpo uz Pokrovsku, tikmēr viņu aizmugurē maskavija sāk degt. Super! Īpaši feini skati ir no lidostām.
8 5

Tēmas: 0
Ziņas: 904

08/07/2025 12:37
Lafa
Krievi esam mēs. Ar misiju. Tāda ir arī man. Savukārt nabagi vārdā neminamajā mirst par visiem tiem, kuri bezmaksas, bez atlīdzības atņēmusi visu. Zemi, zemes dzīles, to, kas aug virs zemes. Mirst par svešiem ļaužiem.
Neprasu, lai mani saprastu vai piekristu. Es tikai mēģinu izklāstīt, bez aizskaršanas, poziciju. Pie kam tie, kuri mirst šobrīd ir brīvprātīgie. Algotņi Un viss virzās pareizā virzienā.
8 9

Tēmas: 4
Ziņas: 6805

08/07/2025 13:18
Pūlos saprast to krievu svēto misiju, tās cēlumu. Neizdodas. Vienas valsts izraisīts agresīvs karš pret otru valsti, neskaitāmu civiliedzīvotāju nogalināšana, pilsētu iznīcināšana, laupīšanas, izvarošanas, bērnu nolaupīšana, bēgļu miljoni... tā būtu tā misija?
10 5

Tēmas: 0
Ziņas: 904

08/07/2025 13:25
Visi ir ļoti izplūdis jēdziens, kas nekad nav attiecināms absolūti.
Pielnigi pietiks, ja cilvēki iemācītos sarunāties, bez sarunas biedra aizskaršanas, rupjības un nievām. Tas gan vairāk raksturo pašu, diskusijai nepiedienīgo, izteikumu un stila lietotāju, raksturo tā spēju saprast otra rakstīto.
Tāpēc arī veidojas noslēgtais loks. Lasīt atkal pirmo teikumu.
7 7

Tēmas: 0
Ziņas: 24315

08/07/2025 13:34
Vislabākā misija būtu ierīkot visur raškā normālas tualetes dzīvokļos, pievilkt gāzi un ūdeni visos ciematos un izveidot labus ceļus visur. Lai raška nebūtu tik atpalikusi, lai gribētu ceļot uz rašku, nevis muktu no tās. Pašas tak arī ceļo uz Itālijām, maltām, nevis uz urāliem, baikāliem... ko slabo??? Meļi un muldoņas!!
9 4

Tēmas: 26
Ziņas: 7507

08/07/2025 13:36
Tā nesavtīgā misija un ziedošanās izpaužas kā? "Atbrīvošanā" un pēc tam izvākties aizmiršanā?
12 3

Tēmas: 0
Ziņas: 1641

08/07/2025 14:21
Latvijā arī derētu visos ciemos, laukos ievilkt ūdeni, apkuri, mājās ierīkot tualetes lai nav uz pagalma caurumu jāiet, sataisīt ceļus lai vismaz ātrā palīdzība spēj piebraukt.
Vēža slimniekiem ārstēšanu nodrošināt nevis atteikt zāļu iegādi
7 7

Tēmas: 0
Ziņas: 17435

08/07/2025 14:31
Oioioiii... žīds nu nāk ar priekšlikumu... trampu nominēt uz nobela miera prēmiju))))))... miera balodis, kas miera balodis)))) viens asiņainām rokàmotrs tāpat nes mieru pasaulei(((((
Te nu piekrītu... pofigu, kas tur svešās valstīs... bet tā atpalicība un miskaste savā zemēvienreiz ir jāizbeidz... visās majās ekektību... podu ar nolaižamu ūdeni... un nekadas piedirstās bedres... un ceļu pa kuru var izbrauktnevis ierakties((((
Bet duraciņām ieteikums palasīt ... latvijas krievu vēsturi... nevajadzēts muļķības runāt... halloooo, versija))))
6 7

Tēmas: 0
Ziņas: 1641

08/07/2025 14:48
Agrāk ciemos bija vismaz feldšerpunkts, b/d, skolas, brīvā Latvija veiksmīgi visu nolikvidēja, nafig tās skolas bauriem
Tagad lasu, nepietiekot vieta skolniekiem vidusskolās, arī veiksmīgi nolikvidētas, Rīgā tik daudz vidusskolas nolikvidēja, pārtaisīja par pamatskolām, nabagu zeme. Vēljoprojām ir mājas arī Rīgā kur ateja ārā, vai koridorī kopīga ar 4 kaimiņiem, visi vienā bedrē dirš. Baisi
5 8

Tēmas: 0
Ziņas: 1641

08/07/2025 14:50
Par to jau rakstīja, ka vidusskolas būšot maz, nav ko mācīties reņģēdājiem
3 9

Tēmas: 26
Ziņas: 7507

08/07/2025 14:51
Par tautību proporcijām Latvijā:
Pēc Latvijas neatkarības iegūšanas 1918. gadā:
Latvieši bija vairākums – ap 72–73% iedzīvotāju.
Cittautieši (vācieši, ebreji, krievi, poļi u.c.) kopā bija ~27–28%.
Krievu īpatsvars bija ap 7–8% – pārsvarā vecticībnieki, kas šeit ieceļoja 17.–19. gadsimtā.
Tikai pēc padomju okupācijas un masveida kolonizācijas, šis skaits dramatiski mainījās – padomju laikā ieceļoja vairāk nekā 400 000 cilvēku no PSRS, būtiski mainot etnisko sastāvu Latvijā. 1989. gadā latvieši bija jau mazāk nekā 52% savā zemē.
Ej Tu dirst un lasi pati, Erotik.
10 3

Tēmas: 0
Ziņas: 17435

08/07/2025 14:57
))))))))tikai mieru, versij... varetu jau es Tevi turpat aizsūtīt ... bet atturēšos... pamokies ar aizcietējumiem)))))))
... un paldies, ka ieceļoja tie 400000... citādi, kà sūnu ciemà vēl ßodien sēdētu .
3 10

Tēmas: 1
Ziņas: 17347

08/07/2025 14:59
Krievi esam mēs. Ar misiju.(c)
ka tavu māti (krieviski pati iztulko), te tač ir VIP publika- vieni ar misijas apziņu, citi jau pie ieejas sauks : es es teicu, ka tas nav karš, bet svo, citi tiiiik pieredzējuši, ka gavilēs: mēs jaunu pasauli sev celsim. hohohooo
9 3
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas