Ielogoties
Reklāma

Valsts, kāda tā ir šodien un kāda būs nākotnē / 8280

23/01/2015 21:59 | Diskusija lasīta 224997 reizes
Jā, gribēju uzzināt tautiešu domas jautājumā, kā Jūs formulētu LV situāciju šodien un kā tā jūsuprāt varētu tālāk attīstīties nākotnē? 

___
Reklāma   

VIP konta cena:

4 mēneši (120 dienas): 10 €
6 mēneši (180 dienas): 15 €
9 mēneši (180 dienas): 20 €
12 mēneši (360 dienas): 25€

https://www.tauta.lv/mans/vip/b/?
Atbildes (8443)

Tēmas: 47
Ziņas: 11732

10/06/2023 18:04
0.32-murminatora drošais avots

Skolotāj, nespriediet par citiem pēc sevis. Man ir citi avoti.
2 2

Tēmas: 1
Ziņas: 15985

10/06/2023 18:17
Skolotāj, nespriediet par citiem pēc sevis. Man ir citi avoti.(c)
kādasturprofesijaspārstāvi, tas bija sarkasms
2 4

Tēmas: 47
Ziņas: 11732

11/06/2023 01:47
jautri, protams, murminator, ir tas, ka par melnbaltajām kategorijām runā tieši tu. nezinu, kas tavā pasaulē ir sniegbalts.(musulmaņi, vai?), bet, lasot šeit publicēto, ir skaidrs, kas ir melns, viennozīmīgi melns-LV un ASV.
tā kā Jums, godātais, kādasturprofesijaspārstāvi, ir vērts ielūkoties šeit par klasiku kļuvušajā spogulī.


Redzi, mīļā sirds, Tu jau atkal neko neesi sapratusi. Ja par LV, tad viss ir vienkārši. Aicinu atcerēties ... lai arī skan banāli - patētiski, bet tomēr ... Šī LV priekš manis NAV TĀ VALSTS, PAR KURU ES DEVIŅDESMITAJOS RISKĒJU AR SAVU NĀKOTNI. Nē, nu es saprotu, ka lielākajai masai tā ir vienkāršāk, tipa: "Baronlielskungs reiz apsolīja, ka klaušās jābrauc būs tikai vienu dienu nedēļā, tagad jābrauc divas dienas, bet kooo nu mēs, bauri, tur varam padarīt. Kā baronlielskungs lemj, tā mums, bauriem, jādara." Man tika solīta suverēna (ceru, saproti, ko nozīmē tāds jēdziens) valsts, nevis kaut kādu aizokeāna salašņu kontrolēta kolonija. Man vēl joprojām šai valstī tās Satversme sola dzīvi bez cenzūras, piemēram, un daudz ka cita, kā nav. Atšķirība ir tāda, ka es nesamierinos un nesamierināšos. Ja man ir apsolīts, tātad solījums ir jātura un man pienākas. Jūs varat turpināt un turpināsiet sev un saviem skolnieciņiem, vidvudiem un pārējiem mācīt, ka pareizāk ... pareizāk ir noliekt galviņu un nedomāt ... nu, par to, piemēram, ka, lai medicīnas pakalpojumi šajā "valstī" pieejamībā un kvalitātē nenobrauktu vēl zemāk, trūkstot 160 miljonu, kuru, visticamāk, nebūs. Tā vietā vajag apmeklēt kādu koncertu, tad dzīve skaistāka LIKSIES. :) :) :)
4 3

Tēmas: 0
Ziņas: 1516

11/06/2023 07:03
Padomā tik, viņš deviņdesmitajos esot riskējis ar savu nākotni.Ute Tu, ar ko Tu riskēji muldoņa.Sēdēji aizkrāsnē un trīcēji kā lupata pēdējais.Cik reizes var teikt, beidz vienreiz muldēt.
3 7

Tēmas: 0
Ziņas: 12752

11/06/2023 08:18
Murminatora komentārs 01:47 - 👍👍
Rakstītajam piekrītu. 🙂
6 4

Tēmas: 1
Ziņas: 15985

11/06/2023 08:49
cherry01 | 11/06/2023 08:18
to nu jau tu, mīļā sirds, varēji nerakstīt, tinti netērēt.to jau mēs tāpat visi zinām!
3 7

Tēmas: 0
Ziņas: 23450

11/06/2023 09:31
Murmis kā mazs bērns gaida sasolīto kompeti... nu moins!
Un ko pats esi izdarījis lietas labā??? Paņaudējis, i vsjo. 
2 5

Tēmas: 47
Ziņas: 11732

11/06/2023 10:56
Padomā tik, viņš deviņdesmitajos esot riskējis ar savu nākotni.Ute Tu, ar ko Tu riskēji muldoņa.Sēdēji aizkrāsnē un trīcēji kā lupata pēdējais.Cik reizes var teikt, beidz vienreiz muldēt.

Jautājums ar cerību, ka ieslēgsi beidzot smadzeni (ja tāda saimniecībā vispār ir) ... kā domā, kāda būtu nākotne aktīvistiem gadījumā, ja pučs būtu izdevies? Padomā labi. Uzziņai par barikāžu laiku. Es nesēdēju ne Doma laukumā pie uguskura, ne citur. Man tajās dienās bija uzdots pavadīt žurnālistu bariņu no visādiem CNN utml., ar to arī nodarbojos no rīta līdz vēlam vakaram, un, lai arī viena daļa (varbūt arī Tu) tajā laikā jau jutās daudzmaz droši, tad līdzdalība gājienā no Brīvības pieminekļa līdz Bastejkalnam 1987. gada 14. jūnijā ar sekojošiem zvaniem no RPI komjaunatnes komitejas protams bija absolūts bezriska pasākums. :) :) :) Tu tajā laikā "drosmīgi" pie sirds drošvien sildīji partbiļetu kā Ēlerte, Umblija un vēl bariņš šodienas "dižgaru"?

Un ko pats esi izdarījis lietas labā??? Paņaudējis, i vsjo.

Bezceris.
6 4

Tēmas: 1
Ziņas: 15985

11/06/2023 14:33
Bezceris.(c)
tieštā, 150% piekrītu!un sen tač` tev tika ieteikts atmest ar roku nepareizo vešanai uz tā pareizā ceļa. bez tam, manurpāt, tu jau tā esi izdarījis varenlielu darbu, no tauta.lv neticīgo pulka vērsdams savā politticībā ķirškrāsas avi.
3 6

Tēmas: 47
Ziņas: 11732

11/06/2023 15:46
Pilnīgi pareizi, bezceris. Visgudrākie mācās no savām kļūdām, jo nezināšana (nesaprašana) taču ir spēks! :) :) :) Varbūt arī atmest vajadzētu, tomēr pairgoties par notiekošo man nez vai kāds aizliegs. Čakšai (lasīju tikai virsrakstu, atzīstos) esot plāns, kā LV laukus atstāt bez skolām. Nez, vai uz Libānas izgl. iestādi ar Nr. 2 viņai arī kādi tādi plāni ir? Katrā ziņā, ir liela varbūtība, ka, ja minētās dāmas plāniņš tiks realizēts, "ticības" pamainīsies daudziem. Tomēr vienmēr paliek cerība un iespējas. Ir taču mūsu sabiedrībā tāda daļa, kura, kā zināms, lai kas notiktu, allaž peld pa virsu (vienkārši konsistences īpatnējā masa (tā to laikam fizikā sauca, izteikta gramos uz kubikcentimetru vai kilogramos uz kubikmetru)) ir mazāka nekā vielai, kurā atrodas, jeb apkārtējai videi. :) :) :), un tas noteikti var dot pārliecību, ka ticības jautājumos revidēt neko nevajadzēs. Citi nogrims, bet pareizie pa virsu, pa virsu. :) :) :)

P.s. Negatīvākā scenārija gadījumā par līdzjūtību no manas puses vari būt droša, ceru, ka arī Ķirsis spēs aizmirst un ieslēgt empātiju.
4 3

Tēmas: 1
Ziņas: 15985

11/06/2023 16:35
P.s. Negatīvākā scenārija gadījumā par līdzjūtību no manas puses vari būt droša, ceru, ka arī Ķirsis spēs aizmirst un ieslēgt empātiju.(c)
ak, mans die`s, tas tač` IR smieklīgi! lai arī empātiskajam ķirsim būtu skaidrs, pievienoju šo--- > 
3 6

Tēmas: 47
Ziņas: 11732

11/06/2023 20:40
3 1

Tēmas: 47
Ziņas: 11732

12/06/2023 21:12
0 0

Tēmas: 47
Ziņas: 11732

12/06/2023 21:14
0 0

Tēmas: 4
Ziņas: 5871

13/06/2023 08:26
Murminator! Redzētas šīs bildītes arī pašmāju televīzijā. Atbildi kā draugam - vai tu atbalsti agresoru?
4 2

Tēmas: 0
Ziņas: 15758

13/06/2023 14:37
par šo sasisto tehniku dzirdēju, ka jāņemot piemērs  no kaimiņiem ... un tiemetālūžņi jānovieto atbilstoši piederībai pie katras valsts vēstniecības... kas pie jūesei... kas pie Vācijas... kas pie Francijas... un sanāks tāda pabriesmīga metāllūžņu kapsēta... nu, jūs sapratāt, ja))))
... ja man oaprasītu, ko atbalstu... es teiktu stiprāko un bagātāko)))))... man nabagi apriori nepatīk
5 3

Tēmas: 47
Ziņas: 11732

13/06/2023 15:43
Erotik, tā nedrīkst. Pie varas esošo bariņam aiz bailēm nesaturēšana var piemesties. Uzbrēks no Tevis minētajām vēstniecībām par tādām bezkaunībām, ko tad? Medicīnai jau tā naudas trūkst, bet te vēl papildu tēriņi. Ja par atbalstu, tad man agresori tiešām nepatīk. Ne tie, kuri izraisīja notiekošo karu, ne tie, kuri noorganizēja jukas Sīrijā, ne LV zaldāti NATO kontingenta sastāvā Irākā, Afganistānā un Mali, ne krievi Ziemeļkaukāzā deviņdesmito beigās un nullto sākumā, ne tie, kuri Dienvidslāviju bumbām nomētāja, ne tie, kuri šobrīd par krievu pensioāriem ņirgājas. "Taisnīgumu" nemeklēju, jo tā nav, baltie un pūkainie izbeigušies. Katrai propagandai ir pretargumenti, uz kuriem atbildes nav, sekojoši nekas cits neatliek, kā domāt/cerēt uz to, ka nenāksies kļūt par uzvarētajiem, kurus tiesā uzvarētāji. Pagaidām pat bez kara нас имеют visos iespējamajos veidos, pateicoties lupatām pie varas.
Jā, PROFESIONĀLIE nabagi īsti nepatīk arī man.
2 2

Tēmas: 47
Ziņas: 11732

13/06/2023 20:13
1 1

Tēmas: 47
Ziņas: 11732

13/06/2023 20:21
... Neatkarīgās diskusija par valdību.
... un tagad noklausāmies, ko Kiršteins saka no 19:17.
Jau 2 nedēļas pirms prezidenta vēlēšanām viņš ir saņēmis anonīmi no Ārlietu ministrijas jaunās valdības sastāvu, kurš tikai nebūtiski atšķiras no tā, kas tiek virzīts šobrīd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Interesanti bezgala! Kurš vai kuri ir tie, kuri sastāda šādus sarakstus jeb citiem vārdiem, - tie, kuri LV nodiktē, kurš būs valdībā un kurš nē? Citiem vārdiem, netieši tiek izpausts, ka "suverēnās" un "neatkarīgās" "valsts" vadību ieceļ kāds caur Ārlietu ministriju. Skrejiet nu vien uz "vēlēšanām", balsojiet par savām partijām, bet ... kā tur Staļins teicis? "Nav svarīgi, kā balso, svarīgi ir kā saskaita"? :) :) :) :) :)
... bet tos, kuri dalīs naudu, apliks jūs ar jauniem nodokļiem un izlems, dzīvot jums vai mirt (pēc potēm, aiz bada vai zāļu nepieejamības), iecels tas (tie), kuri stāv aiz Ārlietu ministrijas. :) :) :)
4 2

Tēmas: 0
Ziņas: 15758

13/06/2023 21:47
... tā būs draugu spalvainā roka)))))... tie noteikti labāk zin, kas man un Tev ir labāk... tputu, velna milti))))
3 1
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas