Ielogoties
Reklāma

auto un attiecības ar to / 60

24/11/2009 18:04 | Diskusija lasīta 10265 reizes
izgāju no tautas burtiski uz pāris stundiņām,un saskādēju savu mašīnīti.kā nu ir-sieviete pie stūres.
Atbildes (147)
06/01/2010 20:53
par ko, Tev ,satan ,labs vārds pienākas.patiesībā tas ir jauki,ka mēs šad tad tomēr esam atvērti pret citiem.un ceļu padodam tam,kuram ātrāk vajag,un piebremzējam,ja kāds grib pāri tikt.man patīk arī tas paldies,ko uzmet kāds,kuram pagriežu ceļu,vai kā citādi.
0 0
06/01/2010 22:05
Vispār man domājas, ka visos laikos ir tādi ļaudis, kas izpalīdz nevis purpinot sēž savā skārdenē.
0 0
06/01/2010 22:10
nu ja,es pat pārliecinājos,ka nav kā suga izmirusi arī šajos vispārzināmajos laikos kad sirsnība ir deficīts lielos apjomos.
0 0
27/01/2010 11:11
gadas visiem... pasam ari jau paris reizes ir gadijies ,tas ir normali,pati vesela tad jau viss kartiba...    
0 0
27/01/2010 11:13
Nu kur šitādus anahronismus ārā vilkt un darbināt...    
0 0
27/01/2010 11:16
Es domāju,ka šajās dienās,pateicoties grādu svārstībām,daudziem ir saasinājušās jūtas pret saviem auto - kāds savu sācis stipri mīlēt,jo nav pievīlusi,kads tieši otrādi - ienīst          
0 0
27/01/2010 11:32
Auto ir vienīgi viena daļa no apkārtējās pasaules, -- tās, kas ietekmē mūs un tās, ko ietekmējam mēs. Ja attiecības ar apkārtējo pasauli būsim/centīsmies būt iespēju un vēlmju robežās līdzsvaroti, visticamāk/iespējamāk, apkārtējā pasaule atbildēs līdzīgi.
Ja pret auto izturēsies vienīgi kā pret bleķi, tas bleķis arī bleķīgi atbildēs. Ja pret citiem autolietotājiem izturēsies kā nepārtraucamā karā, visu laiku būsi vienīgi frontē -- būs jākaro: līdzsvarotāk tomēr ir dzīvot, arī sadzīvot. Vai ne?    
0 0

Tēmas: 11
Ziņas: 5034

27/01/2010 11:32
Matador- ir jau ar tāda lieta , kā pareiza attieksme, ņemot vērā laika apstākļus!   

Nevar tik prasīt. Vajag autiņu sagatavot šādiem laika apstākļiem!
0 0
27/01/2010 11:37
josich,ņemot vērā fizikas likums,pat visskoptākais auto var pievilt tādā laikā    
0 0

Tēmas: 11
Ziņas: 5034

27/01/2010 11:44
Nu ,nezinu gan   
Ja kaut cik pārzini savu auto , tad arī zini stiprās un vājās vietas. Pie vārgajām tad nu arī būtu jāpiestrādā   
Un , dažreiz der uzklausīt kādu zinošāku cilvi, kurš var dot padomu! Tas noder!
0 0
27/01/2010 11:46
Matador, ar kopšanu vien par maz, -- viena daļa auto, ko te lieto, mūsu apstākļiem nekad nav bijuši paredzēti. Problēmas auto lietošanā sākas vai pastiprināti nesākas ar apstākļiem atbilstoša auto izvēli... Iepriekš līdzīgās tēmās te pienazupas un desumaižu apspriedēju klubiņš ķiķināja par klīrensu, nu īstais laiks paķiķināt par āra temperatūrām, ziemas riepām, akumulatoru svaigumu vai vēl sarežģītāk -- autolietošanas higiēnu, autotehniskas domāšanas iemaņām un tradīcijām utml. ...       
0 0
27/01/2010 11:59
Mariin,bet Tu man piekritīsi,katram nav jāprot to darīt pašam,vienkārši jāpietiek prāta laicīgi aizbraukt pie attiecīgā spēčuka    
0 0
27/01/2010 12:06
Protams, spečuki var palīdzēt, -- vien atliek saprast, kur spečuki jāmeklē, kādam jābūt tam spečukam... Saprasta, kur ir ATTIECĪGAIS? ... :) Uzreiz jāuzmanās būtu, ja "attiecīgais" kaut ko tirgo, -- īpaši, ja tirgo kaut ko, kas uz atsevišķiem brendiem attiecas... utt. ... Piemnēram, ir portāls What car? Tur analizē vienīgi jaunākos brendu modeļus, -- šobrīdēji vāja modeļa brendam, piemēram, iespējami labi mazliet vecāki modeļi... vai otrādi... Diezgan daudz lietu jāņem vērā... Reizēm vieglāk saprast pašu auto nekā izšķirt, kurš spečuks ko un kādēļ tev stāsta... :)
0 0
27/01/2010 12:12
Mariin,ir vēl otrs variants-labi pelnīt,lai nav jācenšās saprast to,kam nav laika    
Ir redzēti gadījumi,kad vīrels samaksā 10 ls par slotiņu nomaiņu,jo pats ir tērpies uzvalkā par 10.000 un kavē tikšanos    Šaubos,ka šim kungam ir vēlme veltīt savu laiku kopīgas valodas rašanai ar savu auto    
0 0
27/01/2010 12:32
Var no tā autiņa saprast visu, bet tāpat laika apstākļi dara savu un nelīdzēs tas, ka zini kur atrodas motors.    

Speciālisti tas vispār ir tāds dīvains atgadījums. Es uzskatu, ka labi speciālisti tomēr ir vecā kaluma. nevis piena puikas, kas neko vairāk kā burti kādā grāmatā nav redzējuši. ;)
0 0
27/01/2010 13:08
mocca,atļaušos Tev nepiekrist par paaudzēm...    Mans auto parasti dakterējās pie 3 meistariem (katram sava specializācija) - visi +- mana vecuma    
Viss atkarīgs no ķēriena,talanta,prasmju iegušanas avotiem un vēlmes strādāt labi    
0 0

Tēmas: 11
Ziņas: 5034

27/01/2010 13:11
Mocca- kas ir ar tiem laikapstākļiem?
Ja aķis pavecs-apsver iespēju mainīt aķi
Ja gumija laba , tad uz ceļa daudz drošāk
Ja aķis labs - nemoki( no rītiem, kad negrib lekt) pagriez atslēgu uz palaisšanu , lai pastāv kādu pus minūti,tad pusapgriezienu, un tad jau leks!
Jāseko , lai filtri ir gana tīri , lai sveces ir ok utt.utt.
Ja nepieciešamās lietas būs sakārtotas- tad no -30 nebūs jābaidās!


Un ir jāatrod spečuks, kuram uztici autiņa labošanu !
0 0
27/01/2010 13:13
matador, es tikai no savas pieredzes.     Ja cilv;ekam stāsti par lietu un redzi, ka viņš pilnīgi nesaprot par ko ir raidījums tad man atliek pateikt. Lai nemaz savas smadzenītes nesasprindzina, jo tur atbildes nebūs. Nesen pat saskāros ar tādu lietu, ka tiešām cilvēks ar lielu pieredzi uzreiz pat nepaskatoties, bet tikai pa telefonu pajautājot pateica kur meklējama vaina. Pieliekot pie kompjūtera tikai apstiprinājās iepriekš teiktais. Un visādi jaunuļi vienkārši kā minēju nesaprata, kas tas par raidījumu ispār ir.       To, ka mini tādu lietu kā ķērienu es tiešām varu piekrist, bet noteikti tādi speciālisti ir uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi. Jā vienmēr uzsveru to, ka katram meistaram pati labākā reklāma ir no mutes mutē, kas ceļo no viena uz otru. ;)
0 0
27/01/2010 13:14
Pēc aukstas nakts pārkarst motors. Negrib dzesēties. Kur vaina? Spečuki?!
0 0
27/01/2010 13:22
josich, es visas tevis pieminētās lietas pat kā blondīne zinu.     Nevajag sasaistīt manis sacīto tieši ar mani. Es vispār vispārināti, bet tomēr pa daļai caur pieredzi. Man šim tehniskām lietām vīra kungs seko līdz un tfu tfu tfu nav problēmu. Kaimiņi gan man vienu nakti te rosījās kā dienā.. darbināja, šlepēja savus autiņus visas nakts garumā pa āru rībināja.    
Vispār par to atdzīvināšanu nesen kautkādā Krievijas TV rādija tādu lietu kā atdzīvināt pamodināt aķi no rītiem. Tur bija jāieslēdz gaismas... tik neatceros gabarīti vai tuvās. Nedaudz pagaida lai tā teikt sakustās dzīvība un tad gaismas slēdz laukā un tikai tad visi manevri ar atslegas puspagriezieniem un tā. Gribās pārbaudīt, bet vienmēr, kad darbunu tas aizmirstas   
0 0
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas