sarkanaa70 / Kas esi Tu?...

Kas esi Tu?


°° Un kas esi Tu, laizītājs vai kodējs?°° 

°° Pats sevi apēstu, ja varētu!°° 
°° Es kā plombīrs, Tu kā vafele!°° 

Saldējuma Pols šīs vasaras reklāmas saukļi. 
Kā jums patīk? Vai rosina vēlmi pēc kāda Kārumiņa?
Published by: sarkanaa70
Published: 22.06.2019. - 20:19:22
Reads: 2031
Comments: 10
2 people like this blog
Comments (10)
ardo22 | 09.09.2019. - 12:30:41
es ar to redzēju... nepatika tikai, ka atklāti viens dzērienu izplatītājs noniecināja otru... varēja piesegt tam pirmajam bundžām nosaukumu... nekorekts stils tam Pepsi... bet pēdējos gadus divdesmit mani šīs paseklas reklāmas drīzāk rada pretestību iegādāties konkrētu produktu... nevis veicina to!
beata | 09.09.2019. - 14:34:07
Kā jau minēju iepriekš - man neviens neko nerada. Gribu pērku negribu nepērku. Un reklāmas devēji vaŗ kaut no ādas līst ārā. Bet tā reklāma bija fifīga :)
beata | 09.09.2019. - 11:02:02
Redzēju virtuālajā vidē labu reklāmu. Tu maziņš puisītis, uz pirkstu galiem stiepjoties, dzērienu automātā nopērk 2 bundžiņas ar visiem labi zināmu dzērienu. Tad noliek tās uz zemes, pakāpjas uz tām un ... un beidzot tiek pie īstās pogas. Nospiež augstu esošo pogu un tiek pie sev tīkamā dzēriena. Paņem to un aiziet, atstājot tās citas budžas stāvam uz zemes :)
bardo | 01.09.2019. - 19:34:32
Laikam Maximai bija reklāma- nopērciet vakaram ko romantisku.. un rāda kefīru un doktordesu. Labas idejas romantiskam vakaram. Atnāks pielūdzējs ar kefīra paku un desas luņķi..
ardo22 | 01.08.2019. - 14:11:07
kādus gadus piecus atpakaļ skatījos Kanādas reklāmu konkursa laureātus-tur tiešām varēja just, ka strādajuši izcili profiņi-sižetiizstrādati lieliski... citas smieklīgas ar dziļu zemtekstu... citas tik intreģējoši nesaprotamas, ka tikai pēdējās sekundēs, parādot, kas reklamēts-izcils pārsteigums...
beata | 26.06.2019. - 23:04:56
Tas trešais sauklis gluži ká no "Cosmos" dziesmas - (... ) Tu kā maize, es kā sviestiņš, (..) Tu kā auzas, es kā kombains, (... ), Tu kā podiņš, es kā vāciņš... u.t.t.
ezits | 26.06.2019. - 12:34:10
Man no reklāmām ir alerģija, un ja tur vēl nedodies kāds mēģinājis piestellet kaut ko par sexigumu vai no deformēta erotisma, es iet vemt un man sāp gāalv. sexīgie leduskapji pi ekuriem sirmi pensionāri tā ap 80 pliki ēd jogurtu... zeme atveries !
ardo22 | 01.08.2019. - 14:06:54
pilnīgi Tev piekrītu... gluži tāpat...
beata | 26.06.2019. - 01:32:21
Man, laikam, bieza āda. Nekas neiespaido. Var teikt un rakstīt ko grib. Ja man garšo - ēdu, ja negaršo - neēdu. Pat visstulbākā reklāma neatturēs mani no man tīkama produkta pirkšanas un vissuperīgākā reklāma mani nepiespiedīs nopirkt to kas negaršo vai nevēlos pirkt :)
friina | 27.06.2019. - 15:40:56
Sarkanā, nez ko tas onka nodomātu, ja Tu būtu pateikusi, ka brauc auzās. (Dobeles dzirnavnieka reklāma: brauc auzās droši). :D
sarkanaa70 | 27.06.2019. - 21:48:02
Nez viņš bija tāds dikti pareizs un piezemēts.
beata | 28.06.2019. - 02:50:30
Tad jau labi, ja dikti nopietns. Mož bija riktīgs ņēmājs. Eh, būsi savu laimi garām palaidusi.
friina | 25.06.2019. - 10:08:01
Iepriecini savu cīsiņu (Spilvas ketčupa reklāma), Padari savas oliņas laimīgas (majonēzes reklāma) starta momentā likās gana smieklīgas. Vismaz bija savādākas, kā līdz tam ierastās padumjo laiku standarta reklāmas. Pola reklāmai uzmanību nepievērsu, bet palasot blogu, sapratu, ka neuzrunā nu nemaz, drīzāk atsit apetīti. Turklāt manējie ēd pavisam citus saldējumus.
sarkanaa70 | 26.06.2019. - 19:01:54
Labi ka man nav TV, tad es par cīsiņu iepriecināšanu oliņu aplaimošanu neko nebiju dzirdējusi :D Bet vispār piedauzīgi ..
solveigavite | 24.06.2019. - 21:52:35
Domaju ka soreiz buus no taas operas ja nevar pa Labam pieverst sev uzmanibu... tad vismaz uz jo negativaku atyrak reagees bet nedomaju ka tas ierosina pirkt sadi reklametu preci. man gribas boikotu un ignoreet es veikala vairs pat paskatities nevaru uz saldejumu kasti... ludzu berniem panem manu saldejumu Vesma un prom...
sarkanaa70 | 26.06.2019. - 19:03:52
Es kā Beata, neiespaidojos, lai raksta ko grib. Ja man garšo es ēdu!
beata | 24.06.2019. - 20:53:34
Runā ka labai reklāmai jābūt ar nedaudz erotisku pieskaņu. Bet, domāju, ka aicinajums - Iepriecini savas oliņas un aplaimo savu desiņu - pārspēj pat Polu. Bet, Pols man patika tas kuru patreiz vairs neražo - klasiskais, bez šokolādes glazūras.

Our website uses cookies. If you continue navigating we consider that you accept their use.